• Anonym (Kortisen)

Djup vagina, bottnar ej

Hej, går det att minska djupet på vaginan med t.ex. kegels eller squats, eller på något annat sätt? Min flickvän kan få orgasm när någon bottnar i henne, det gör tyvärr inte jag. Svårt att säga hur mycket som saknas, men det är nog inte så mycket. Juckande i vissa ställningar får henne att komma nära, men inte hela vägen.

• Svar på tråden Djup vagina, bottnar ej
  • Anonym (KKen)

Kolla om du kan nån kompis med större kuk att ställa upp och ge henne orgasm.

• nevermind

Men va, får man orgasm för att någon petar till nåt organ uppe i kroppen??

• Anonym (suck)

Att bottna med t.ex 3 cm kvar utanför är ju ganska värdelöst - minst sagt. Som man vill man ju köra in hela såklart.

• Anonym (j)

Så du vill att din flickvän ska träna fram ett framfall för att hon får orgasm av slag mot livmodertappen och din penis är för kort för det? Hört talas om klitoris annars?

• Anonym (Kortisen)
    nevermind skrev 2017-05-21 18:02:24 följande:

Men va, får man orgasm för att någon petar till nåt organ uppe i kroppen??

Alla är väl olika, men min tjej får det tydligen av att killen bottnar i henne.
  • Anonym (???)

När hon är upphetsad så blir ju vagninan djupare, så inga knipövningar i världen kan få henne grundare.

• Anonym (sex)
    Anonym (Kortisen) skrev 2017-05-21 21:59:46 följande:

Alla är väl olika, men min tjej får det tydligen av att killen bottnar i henne.

Sex behöver inte vara penetrationsorgasm.

Vill du ge henne orgasm? Stimulera klitoris och andra delar. Om hon saknar bottenorgasm så ha en dildo till hands.

Och sen stimulerar ni givetvis dig med.

Det låter som om ni har en ganska oerfaren syn på sex och orgasm. Är ni unga?
  • Anonym (KKen)

Vänta lite nu ... är inte du "KortaKukenTrollet" som plågar familjeliv med dina eviga trådar om liten kuk ?

Smart drag att få till en diskussion om din korta kuk genom att låtsas att din kvinna enbart får orgasm genom att bottna.

Det finns två sorters orgasmer, klitorisorgasm och slidorgasm. Båda bygger på stimulans av klitoris (som är rätt stor invändigt) slidorgasmen får man genom stimulans av det område som är bakom klitoris (g-punkt) med mera.

Själv är jag en slidorgasmare, kan bara orgasm vid penetration och inte via klitoris men det är snarare tekniken som löser det, storleken har ingen som helst påverkan, kan själv fixa det med ett lillfinger eller en mindre morot.

• Anonym (Kortisen)
    Anonym (KKen) skrev 2017-05-22 08:19:36 följande:

Vänta lite nu ... är inte du "KortaKukenTrollet" som plågar familjeliv med dina eviga trådar om liten kuk ?

Smart drag att få till en diskussion om din korta kuk genom att låtsas att din kvinna enbart får orgasm genom att bottna.

Det finns två sorters orgasmer, klitorisorgasm och slidorgasm. Båda bygger på stimulans av klitoris (som är rätt stor invändigt) slidorgasmen får man genom stimulans av det område som är bakom klitoris (g-punkt) med mera.

Själv är jag en slidorgasmare, kan bara orgasm vid penetration och inte via klitoris men det är snarare tekniken som löser det, storleken har ingen som helst påverkan, kan själv fixa det med ett lillfinger eller en mindre morot.

Nej, honom har jag inte hört talas om, jag är ganska ny här. 
    Hon är också en slidorgasmare, men G-punkten är hon inte så mycket för.

Funderar på om det är "posterior fornix" som hon går igång på: s16.postimg.org/bi4trfzvp/1449122351106.jpg
Svar på tråden Djup vagina, bottnar ej