• Anonym (Marielle)

Hur ofta runkar killar som lever sambo med partner.

Både tjejer och killar kan svara om hur ofta det runkas i samboskap.

Jag är en 31 årig tjej min sambo är 33. Vi har sex såpass ofta som cirka 5 gånger i veckan och jag har inget direkt behov att pulla då . Jag klarar mig galant med 5 gånger riktigt bra sex i veckan. Men killen han säger att han behöver cirka 3 till 5 runk i veckan åxå vid sidan av. Jag ser inga problem i det . Han mår bra av det och ska han runka på tycker jag. Frågan är hur kan han ha det behovet då jag kan tycka 5 gånger sex är mycket på en vecka. Han får ju liksom tömma påsen 5 gånger med mig. Men ja tycker han gör rätt i och kör med raka rör och säger att han gör det istället för att smyga. Jag vet att han kollar på porr vissa gånger åxå och inget fel med det heller tycker jag det kryddar ju fantasin och han står för det åxå inget smygande.. min fråga är inte riktad till de som stör sig på onani vid sidan av utan frågan är riktad till er som kan hjälpa mig utvekla varför egentligen ett sånt behov kan vara så BIG när man får sex.

Jag är genuint nyfiken på att läsa om era onanibehov som sidospår till sexet..

• Svar på tråden Hur ofta runkar killar som lever sambo med partner.
  • Anonym (Hanna)

Jag onanerar inte alls, den tiden finns inte med bå småbarn, har hellre sex då.

Min sambo runkar typ aldrig. Det är väl om han gör det på jobbet då. Inte ens i duschen då nåt av barnen är med 9 gånger av 10.

Jag är 25 och han 35

• 100kgpappa

Din sambo låter som mig ungefär.

• Anonym (Kille)

Jag brukar vilja få en utlösning per dag. Så det innebär att jag runkar om det inte blir sex den dagen.

• Theoneguy

Det kan vara så att han gör det för att slappna av/stressa av eller av tristress.

För min egen del så har jag och sambon bott ihop ca 6 år och har barn. Innan vi hade barn så kunde vi ha sex säg 3-5 ggr i veckan medans nu 1-3 ggr. Går lite i perioder hur ofta. Innan vi fick barn så runka jag själv 1 gång/per dag men nu kan det bli varannan dag högst.

Varför? Tja, skönt och avkopplande. Ibland känns det om en boosting till sig själv. Inget fel på sexet utan älskar det också men runka är lite av något annat. "på ens egena villkor/sätt?" svårt och säga varför alltid, kanske ett beroende? :p

• Anonym (Jonas)

Varje gång som min sambo jobbar senare än mig. Så ca 3-5 Ggr i veckan.

Nu hade det säkert gått ner en hel del om jag fick ligga lite oftare. Men sluta hade jag inte gjort då porr/noveller äggar fantasin.

• Anonym (Onani)

Jag och min man har varit tillsammans i nio år och har ett barn tillsammans och är gravida med nr två.

Vi hat inget super aktivt sexliv men vi har bra sex.

Jag upplever inte att min man runkar, typ alls.

Jag kan onanera ibland men det går i vågor.

Om han gör det så är det väldig sällan

• Anonym (kille/man)

Tänker mig en kille mellan 15-25 år någonstans...har man dessutom passerat 30, så tänker jag mer man och kvinna :)..hur som helst...för min del runkades det som mest mellan just 15-25...kanske 15-20...sen tog det lite fart igen mellan 30-35...men jag och min partner hade inte så mycket sex som jag hade önskat just då, så det fick bli en skön ventil under den perioden. Hade vi haft sex 5ggr i veckan hade jag troligtvis inte runkat alls den perioden. Men vi är ju alla olika :) Nu blir det inte mycket alls när jag närmar mig 40, men finns det något eller någon som hänger på eller tänder upp det hela så varför inte :)

• Anonym (Aldrig)

Min man påstår att han aldrig funkar. Jag skiter i om det är sant eller ej. Vårt sex är dåligt så jag onanerar så fort han inte är hemma. Känns sorgligt.

• krsd kille

Jag brukar onanera 3-4 gånger i veckan och min fru 1-2 gånger. Vi onanerar var för sig och ibland vet vi att den andra gör det ibland inte. Det är skönt att kunna njuta själv ibland. Vi tycker att vi både kan ha sex med varandra och onanera själv.
    Vi har sex 1-2 gånger i veckan.

• Anonym (Bengt)
    Anonym (Aldrig) skrev 2017-05-22 08:30:57 följande:

Min man påstår att han aldrig funkar. Jag skiter i om det är sant eller ej. Vårt sex är dåligt så jag onanerar så fort han inte är hemma. Känns sorgligt.

Då tror jag han ljuger. Dåligt sex är aldrig bra. Vi har ett underbart sexliv men runkar gör jag i alla fall. Tycker du gör helt rätt som sköter om dig. Ni måste prata om vad som är fel för det kan inte hålla i längden.
Svar på tråden Hur ofta runkar killar som lever sambo med partner.