• Anonym (Ts)

Skavsår av body wand?

Hej, jag undrar om någon varit med om det?

Orsaken till att jag undrar är för att jag får som små kött sår, men alltid på samma ställen, där jag är som mest aktiv med vibratorn. Och jag tycker att jag får det i samband med att jag onanerat mer än vanligt.

När jag väl onanerar kan jag hålla på en timme. Jag använder alltid glidmedel eller saliv.

Låter det troligt? Eller kan det vara något annat? Jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Skavsår av body wand?
  • Påven Johanna II
    Anonym (Ts) skrev 2017-05-22 15:37:14 följande:

Hej, jag undrar om någon varit med om det?

Orsaken till att jag undrar är för att jag får som små kött sår, men alltid på samma ställen, där jag är som mest aktiv med vibratorn. Och jag tycker att jag får det i samband med att jag onanerat mer än vanligt.

När jag väl onanerar kan jag hålla på en timme. Jag använder alltid glidmedel eller saliv.

Låter det troligt? Eller kan det vara något annat? Jätte tacksam för svar!

Saliv måste ju vara helt värdelöst att använda med tanke på hur snabbt det torkar. 
  • Ailynea

Skavsår- givetvis.

Jag brukade ha en piercing i kappan som vibratorn slog mot- och jag upptäckte efter en hel del onani att jag fått ett sår på baksidan där den slagit mot huden. Gjorde rätt ont och fick mig att inse att en metallbit där inte var så himla praktiskt och valde att ta ut den. Om jag använt lång tid eller med hög intensitet kan jag uppleva ömhet och ibland "skav". Låt det vila 3-4 dagar så blir det bättre.

Svar på tråden Skavsår av body wand?