• Anonym (nisse)

Traderas kundtjänst....

Alltså vad fan är det med Traderas kundtjänst? De går bara att nå per nån slags chatt eller telefon, vilket innebär att får man problem efter "kontorstid" så kan man man inte kontakta dem förrän dagen efter, inte skicka nått mail eller så.

Sen när man väl går in på chatten får man bara idiotsvar. En gång så kunde han i chatten uppenbarligen inte ge svar på min fråga så han stängde ner chatten. Då hade jag skyndat mig in precis innan de stängde och sen gick det inte att komma in igen. Skrev en följdfråga på svaret jag fick av chatpersonen och vipps, så står det att chatten är avslutad. Jävla sätt. Sen går det inte att nå nån ansvarig eller nånting. De kan bara stänga ner eller avsluta telefonsamtal om man blir för obekväm. Stasiföretag?

• Svar på tråden Traderas kundtjänst....
  • Anonym (Q)

Jag är helt hundra på att Tradera inte har en egen kundtjänst utan de outsourcar det till ett annat företag. Typ Samhall.

Så egentligen ska du vara butter på det företaget. Men sem kan man ju argumentera för att Tradera i sig bör vara angelägna om att de anlitar bra företag.

• Anonym (Bara skit.)

Tradera är skit. Dom hjälper inte till om man blir lurad v någon säljare/köpare. Dom skiter fullständigt i sina kunder. Men betalt ska dom ha.

• Glinda från Oz

Börja använda eBay istället, det är sjukt mycket smidigare och de tar ansvar på ett helt annat sätt.

• Anonym (Bara skit.)
    Glinda från Oz skrev 2017-05-23 12:15:57 följande:

Börja använda eBay istället, det är sjukt mycket smidigare och de tar ansvar på ett helt annat sätt.

Håller med. EBay har dessutom 100000gr mer saker än Tradera. Söker du något speciellt så finns det garanterat på eBay. Tradera är ett skämt.
Svar på tråden Traderas kundtjänst....