• Anonym (ts)

Förenade Care - lön

Är ny. Var kan jag se hur mycket jag ska få i lön samt vilket datum utbetalning sker?

• Svar på tråden Förenade Care - lön
  • LFF

I din lönespecifikation som du aningen får hemskickad i pappersform eller via mail/inloggning på nätet (du bör då ha fått info om inloggningsuppgifter).

• Anonym (ts)
    LFF skrev 2017-05-23 12:11:16 följande:

I din lönespecifikation som du aningen får hemskickad i pappersform eller via mail/inloggning på nätet (du bör då ha fått info om inloggningsuppgifter).

Är det i anställningspapprerna man får i början dessa uppgifter framkommer?
  • LFF
    Anonym (ts) skrev 2017-05-23 12:21:54 följande:
    Är det i anställningspapprerna man får i början dessa uppgifter framkommer?
    Vet inte hur det är just på det företag du arbetar men hos min förra arbetsgivare fick jag ett mail med inloggningsuppgifter till den sida vi använde. Hos min nuvarande arbetsgivare får jag lönespecen via mail. 

Kontakta din personalavdelning eller löneavdelning för mer information. Om du inte har ett nummer, ring växeln och be om att få bli kopplad till rätt person.
  • Anonym (ts)
    LFF skrev 2017-05-23 12:28:08 följande:
    Vet inte hur det är just på det företag du arbetar men hos min förra arbetsgivare fick jag ett mail med inloggningsuppgifter till den sida vi använde. Hos min nuvarande arbetsgivare får jag lönespecen via mail. 

Kontakta din personalavdelning eller löneavdelning för mer information. Om du inte har ett nummer, ring växeln och be om att få bli kopplad till rätt person.
    Jag kontaktar de nog. Det framkommer nämligen inte var man kan se detta någonstans.
    Har varit på olika sätt tidigare hur jag kunnat se detta.
Svar på tråden Förenade Care - lön