• Mysparet

Hotell med gemensam bastu

Vi älskar att basta. Vi älskar sex. Vi älskar att visa upp oss. Vi älskar att vara lite galna. Vi har full tillit till varandra. Vi delar gärna med oss av varandra.

Vi undrar om ni vet något/några hotell i Stockholm, Göteborg eller Malmö med gemensam bastu/spaavdelning? Naket måste vara klädkoden.

• Svar på tråden Hotell med gemensam bastu
  • CatMan

Slarion hotell vid Norra bantorget i Stockholm har en gemensam bastu och utomhus pool på takvåningen. Mys på. hotell spa stockholm

• sextiotalist

Vad jag förstått så innebär gemensam bastu (såvida den inte är privat eller abonnerad) inte samma sak som gemensam sexplats.

Jag skulle tippa på att de som försöker ha sex i en gemensam bastu ganska snart blir utslängda därifrån.

• CatMan

Slarion hotell vid Norra bantorget i Stockholm har en gemensam bastu och utomhus pool på takvåningen. Mys på. hotell spa stockholm

• Anonym (Inte ok)

Och vad får er att tro att andra vill se er ha sex? Jag hade blivit väldigt obekväm och gjort en anmälan om jag satt i en bastu och folk började knulla i min närhet. Inte okej

• Anonym (Man)

Är det inte bättre att ni satsar på en annons på bc? Finns säkert ett o annat par som har bastu med plats för flera.

Hotell är ju faktiskt ställen där barn och ungdomar frekvent vistas enellanåt.

Jag hade inte tagit illa upp själv (snarare tackat för showen) men min fru hade nog blivit upprörd om nån haft sex i spaavdelningen.

• Anonym (Bastar ofta)

Du har helt missuppfattat betydelsen av "gemensam bastu" på hotell.

Det du söker har ingenting med hotell att göra.

• Anonym (Ullis)

Ja, sök dig till andra ställen för bövelen!

Vår familj brukar basta på hotell där bastun ofta är gemensam och för oss är det en självklarhet att vi också är nakna när vi gör det! Det betyder inte att jag vill att nåt uppkåtat perverst par ska komma in och tro att det är nåt sexuellt bara för att jag sitter med muttan framme!

Skulle genast anmäla till receptionen vid sånt beteende.

• Tom Araya

Om man gillar bastu och sex, innebär det då att man måste ha det på samma plats och med samma människor eller kan det vara så att man först gör det ena och sedan det andra?

• Anonym (Man 40+)

Skulle inte ha något emot ett par som blir intima i ett sådant läge.

Skulle troligtvis bli obekväm och känna att jag stör, så vet inte om jag stannar kvar i ett skarpt läge.

Svar på tråden Hotell med gemensam bastu