Pest eller kolera. Hur skulle ni göra? träffa honom eller leva nästan i celibat?!
Är 35 år. Har tre små barn på heltid, träffar ingen man som vill ha relation med mig. Har en fd pojkvän sen tidigare som vill ses, jag mår dock dåligt av att inte verkar vilja ha en relation med mig utan han har andra. Han själv ljuger om allt för att få mig också känns det som. Våran relation består inte bara av sex utan vi är även som vänner och hittar på saker de få gånger när jag har barnvakt.
Om jag slutar träffa honom kommer jag i stort sett bli helt utan sex och närhet vilket är ett stort behov hos mig. Samtiigt mår jag psykiskt illa av att känna att han inte vill ha en relation med mig och alltid ljuger för mig (säkert för att han vet att jag skulle bli ledsen/inte ivlja ses mer om jag visste sanningen). Jag vet dock allt han gör då jag är snokig av mig.
Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag än gör blir det jag som mår dåligt. Jag har ingen möjlighet att träffa en ny karl. Jag har knappt tid och ingen vill ha mig.
Ni som säger att det finns andra män, det gör dte inte. Jag har försökt hitta i flera år. Ingen vill ha en ensamstående trebarnsmamma på heltid. Det är jättesvårt för mig att hitta någon som vill ses när jag kan och "nöjer" sig med små korta stunder ihop.Jag hittar inte ens en stadig kk att byta ut den här killen med. Å mitt usennede fungerar, det är när de får höra att jag har tre barn och ensam med dem som det blir tyst sen.
Pest eller kolera. Vad ska jag välja?