• blondie 27

blir tänd på ful gubbe

Hej
    jag är sambo o har 2 barn. älskar min partner väldigt mycke, vi har ett bra sexliv, ALLT FUNKA SUPER.

Nu har jag börja små jobba på ett jobb, och det jobba en 50 årig gubbe där som är ful, men ändå känner jag attraktion till han. Vad är felet.??

jag är 26 år och ser bra ut enligt andra, varför känner jag så här, vill bara att han ska typ hångla upp mig på bordet.

• Svar på tråden blir tänd på ful gubbe
  • Anonym (ful gubbe.)

Klassisk undergivenhet där du inte behöver ta ansvar för din sexualitet utan bara ge dig hän...

Sen är utseende en sak och utstrålning en helt annan sak oxå.

• blondie 27

ingen mera som vill säga nått

• Anonym (jag med!)

Helt otroligt vad lika det kan vara. Och så konstigt.
    Stackars våra killar...

Har nyligen haft sexdrömmar om en kollega som är typ 20 år äldre än jag (och min sambo).
    Har sambo och barn och tror att allt är bra hemma. Jag gillar att snacka med den här mannen, vi är ju jobbarkompisar. Men ändå.

Jag är ju f*n puckad.

• blondie 27

ja det är helt sjukt, i torsdags när jag kom till jobbet var det bara han o jag där, då hade hade han lagat mat åt oss... man undra ju vad han vill. han sa även vad fin du är i kväll

• Annikamed2barn

Kanske gillar killar dig helt enkelt, både din sambos kompis och din kollega ju....

• Anonym

Känner igen det lite.. det är väl spänningen att han är äldre och på så sätt lite förbjuden....men tänk på va du har och vad du kan mista..är det värt det? Om han nu skulle ta första steget han verkar ju tänd på dej med..

• blondie 27

Jag skulle aldrig gö nått, sätter mera värde på det jag har än en lite flirt!

• blondie 27

ingen mera som känner så?

• Dramaonline

Oj, värst vad du var poppis!

Jag har tidigare blivit lätt missförstådd. Fattade inte varför killar trodde att jag var intresserad av dem. Kände mig dummare och dummare för varje gång.
    Själv var jag bara glad att snacka med folk och få killkompisar, men på nåt sätt måste jag ha sänt ut fel signaler. Med tjejer var jag mer mån om att göra ett bra intryck, men de missförstod minsann ingenting. Fast det löste sig, så småningom, eftersom jag pratar om min man i var och varannan mening numera.
    Nåja, det var en parantes.

Men tillbaka till frågan:
    - tja, sexighet sitter inte alltid i utseendet.
    - Och det är lätt att man i en ny social situation bearbetar all spänning med en förälskelse.
    - Och att efter man fått barn, när kroppen ställer om sig från graviditet och amning till vanligt, så kan man få rena rama tonåren en gång till.

Jag tror det är okej med en liten tillfällig crush bara du aldrig leker med hans eller din partners känslor och inte drar ut på det i onödan.

• mrslind

du känner väl en attrakton till han för att han är spännande

• Dramaonline

Är han det? Spännande?

Är han duktig på jobbet?
    Är han flirtig, vänskaplig? Vilken sorts man, liksom?
    Eller är han sån där man aldrig vet var man har?

Hela grejen är ju lite spännande; att tända på nån du inte trodde var din typ.

Svar på tråden blir tänd på ful gubbe