Vad betyder det att han vill spendera tid med min familj?
Under de senaste 3 åren har jag varit av och till tillsammans med samma man och nu är vi egentligen isär men nu känner jag mig jätteförvirrad. Inte nog med att han jobbade för mina föräldrar i torsdags, ett jobb som jag hjälpte honom fixa när vi fortfarande var tillsammans, men han ber min pappa om råd hela tiden och den visiten/jobbet som bara skulle betyda att han umgicks med oss i mindre än 24h slutade med att han spenderade hela helgen med oss. Han har också på vägen blivit inbjuden till en släktträff som jag trodde att han skulle tacka nej till men sa ja med glädje och igår blev jag halvt pressad till att bjuda in honom till midsommar vilket han också tackade ja till utan att tveka. På ytan är alltså allt som att vi hade ett seriöst förhållande men egentligen är vi ju inte tillsammans just nu, delvis för att han inte har varit säker på att han är tillräckligt kär i mig för att flytta ihop med mig.
Vad i alla sina dar betyder det här? Jag har lovat mig själv att inte ta upp det med honom, vill han vara med mig så får han säga det men jag försöker fokusera på mig själv. Men det är så svårt att hålla huvudet kallt när han agerar som att han försöker bygga ett riktigt seriöst förhållande utan att säga något. Är det normalt att en kille som inte vill ha ett seriöst förhållande med en vill spendera så mkt tid med ens familj. Något som han dessutom tidigare inte har gjort. Innan påsk hade han inte träffat min bror och bara träffat mina föräldrar 1-2 ggr. Hur ska jag tolka det här?