• Nimzay

Oralsex, ett måste?

Hej! Vad tycker ni om oralsex? Hur viktigt tycker ni det är med oralsex? Tycker ni personligen att oralsex är ett måste för exempelvis en sexuell relation? SkrattandeFlört

Har funderat länge på det här med oralsex, hur folk tänker och tycker om det och så, så skulle vara roligt om nån vill berätta hehe Skäms

Skriv gärna vad för kön ni har och ungefär hur gamla ni är Flört

• Svar på tråden Oralsex, ett måste?
  • Nimzay
    mammaåten skrev 2017-05-29 20:11:50 följande:

Ja det är ett måste. 27 år

Var rädd för det...Rynkar på näsan
  • Anonym (Bengt)

Ett måste, 57 år

• Cecese

Ja, oralsex är ett måste i en relation, både att ge och att få. 

• Cecese
    Cecese skrev 2017-05-29 20:26:55 följande:
    Ja, oralsex är ett måste i en relation, både att ge och att få. 
    Glömde ju att jag är kvinna och 38 år
  • LionQueen88

Kvinna, 29 år. Att få suga kuk är ett måste för mig men vägrar att bli slickad.

• LionQueen88
    Nimzay skrev 2017-05-29 20:14:18 följande:
    Var rädd för det...Rynkar på näsan
    Gillar du inte att bli avsugen, varför? Bara träffat en kille som inte gillat det, därför jag är nyfiken.
  • Nimzay
    LionQueen88 skrev 2017-05-29 20:33:42 följande:
    Gillar du inte att bli avsugen, varför? Bara träffat en kille som inte gillat det, därför jag är nyfiken.
    Är ingen kille hehe...är tjej och tycker inte det verkar lockande att suga kuk, kommer antagligen förbli singel hela livetSkrikandes
  • LionQueen88
    Nimzay skrev 2017-05-29 20:37:36 följande:
    Är ingen kille hehe...är tjej och tycker inte det verkar lockande att suga kuk, kommer antagligen förbli singel hela livetSkrikandes
    Oj förlåt. Då var min kommentar om att jag bara träffat en kille som inte gillat att bli avsugen särskilt hoppingivande.
  • Nimzay
    LionQueen88 skrev 2017-05-29 20:44:35 följande:
    Oj förlåt. Då var min kommentar om att jag bara träffat en kille som inte gillat att bli avsugen särskilt hoppingivande.
    Kanske inte, men hade ju blivit värre om du inte träffat någon alls...
Svar på tråden Oralsex, ett måste?