Hur skulle ni reagera on någon kysste er?
Hej!
Under hela min ungdom har jag haft väldigt svårt för att våga kyssa tjejer. Jag är väldigt social och trevlig vilket har gjort att jag är väldigt omtyckt blan tjejer. Jag har heller inga problem med att få kontakt med tjejer. Det som brukar skita sig för mig är att jag blir alltid så feg när det kommer till att våga kyssa tjejen man är intreserad av.
För ett tag sedan så träffades jag och en tjej några gånger utan att någon av oss tog initiativet till att kyssa den andra. Efter ett tag så tappade vi kontakten, och nu har vi inte haft kontakt på ett bra tag. Jag gillade den här tjejen jättemycket och jag är nästan helt säker på att hon gillade mig också.
Men nu när sommaren kommer så har jag tänkt att ha lite grillfester hemma hos mig. Och då har jag tänkt bjuda henne och hennes kompisar. Jag har fortfarande lite små känslor för henne av någon konstig anledning.
Men om det nu blir så att hon kommer på mina grillfester så måste jag våga kyssa henne. Men jag är orolig för hur hon skulle reagera då.
Hur skulle ni tjejer reagera om en kille kysste dig ungefär 7 månader efter att du hade varit intreserad av honom?
Och hur hade ni reagerat om en kille kysste dig 7 månader efter att ni hade slutat träffas utan att du hade några känslor för killen?
Mvh