• sofiebee

    Petit Cherie

    Vad har ni för erfarenheter av vagnen Petit Cherie Heritage? Har kollat på många olika vagnar, men fastnat mest för en stokke scoot men så hörde jag en person såga att det man betalar för är främst märket.. och petit cherie är ju betydligt billigare. Så hur viktigt är priset egentligen, kvalitetsmässigt? Och vad tycker ni som har en petit cherie om den? Hittar inte mycket om den online.

    Och stokke scoot för den delen! Vad tycker ni som har den?

  • Svar på tråden Petit Cherie
  • Neliej

    Vi har en petite cherie heritage och vi är supernöjda! Lätt fällt chassi med ligg och sittdel samt adaptrar för babyskydd. Lättkörd och mjuk. Liten och smidigt, passar väldigt bra i kommunala trafiken.

    Jag tycker det är ytterst onödigt att lägga flera tusen på en vagn när man kan istället köpa mer kläder exempelvis.

    Köp den! :)

  • Anonym (Förvirrad)
    Neliej skrev 2017-05-31 00:22:29 följande:

    Vi har en petite cherie heritage och vi är supernöjda! Lätt fällt chassi med ligg och sittdel samt adaptrar för babyskydd. Lättkörd och mjuk. Liten och smidigt, passar väldigt bra i kommunala trafiken.

    Jag tycker det är ytterst onödigt att lägga flera tusen på en vagn när man kan istället köpa mer kläder exempelvis.

    Köp den! :)


    Vet att detta är en gammal tråd men tänkte kolla ifall ni fortfarande är nöjda med vagnen? Kollar just nu på den vagnen men är lite orolig då jag fått höra att den inte är så stabil samt att den är liten. Har läst vissa recensioner där det sägs att barnen vuxit ur vagnen snabbt.

    Tycker också att det är onödigt att betala 14000 kr för en vagn. Finns gott om vagnar under det priset som säkert är lika bra.

    Och hur blev det, TS blev det denna vagn eller en annan?
Svar på tråden Petit Cherie