• Anonym (;()

Särbo och ses bara varannan vecka

För att göra en lång historia kort... har sedan flera år ett förhållande och vi har tidigare bott ihop men är sedan ett par år särbo pga tjafs med hans exfru och deras barn.

Jag har mina barn (tonåringar) varannan vecka hos mig men vi ses endast på de veckor som jag är barnfri.

Undrar om fler är särbo och endast ses när ni är barnfria?

• Svar på tråden Särbo och ses bara varannan vecka
  • Anonym

låter jävligt smart. att leva i sk bonusfamilj verkar vara ett helvete.

• Anonym (kan funka)
    Anonym skrev 2017-05-30 13:24:49 följande:
    låter jävligt smart. att leva i sk bonusfamilj verkar vara ett helvete.
    Eller så funkar det bra. Min bonusfamilj funkade alldeles utmärkt. Pappan hade vårdnaden om dottern och mamman bodde 50 mil ifrån. Inget tjafs och jag avgudade tösen som i sin tur älskade mina två något yngre barn. Ibland blir det bara så jävla bra.
  • Anonym (oooo)

vi gjorde så innan vi blev sambos och det funkade väldigt bra. Den veckan man inte sågs skypade vi varje kväll

• Anonym (Ex)

Låter bra.Att bo ihop med en man och hans barn år efter år måste vara tufft.Skulle inte orka.Och egentid/egen lugn och ro behöver många.

• silhuett

Vi kan av praktiska skäl inte bo ihop när jag har mina barn varannan vecka, däremot brukar vi bo ihop tillsammans med barnen under helger och lov. 
    Eftersom mitt barnbyte sker på onsdagar så blir det alltså två dagar utan att vi ses, sen helgen tillsammans, sen två dagar isär igen och sen en vecka tillsammans.

Svar på tråden Särbo och ses bara varannan vecka