Hur gör man för att glömma den där riktigt första kärleken?
För jag vet inte. Det enda jag vet att det är ett väldigt irriterande grej, för det är inte alls realistiskt.
Jag är gift och haft ett förhållande i många många år, och ändå¨kan jag inte släppa den här killen helt. Han var min första kärlek, den första jag hade sex med....och han var speciell.
Finns ingen annan kille jag känt så pass för som honom, och jag vet inte vad det är...det är nästan som en besatthet.
Jag vill ju glömma, går inte runt dagligen och tänker på han men rätt ofta, och drömmer ofta om att vi får upp kontakten igen. För den sa jag upp helt. Orkade inte vara kompis med någon när det fanns sådana känslor.
Jag älskar min man och jag tror verkligen inte den här killen och jag ens skulle passa ihop. Vet inte ens hur han är idag....
HUR glömmer man den första stora kärleken? Hur slutar jag drömma om honom i mina drömmar....det är så irriterande!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 21:14
Tanken att han skulle lägga till mig på fb och leta upp mig för att han vill se hur jag har det är ungefär den bästa tanken i världen. Och jag vill inte känna så.