• Anonym (Johanna 27)

finns det verkligen så grova?

Finns det verkligen män som har så grova snoppar som en omkrets på 14 - 15 cm? Jag har haft sex med kanske 20 män och den överlägset grövsta av dem hade en omkrets på 13,5 cm på det grövsta stället på mitten och den var stor!! Anledningen till att jag vet det är för att vi mätte en gång bara för kul då vi båda var intresserade av att veta. En ny kille som jag börjat dejta sa när vi kom in på lite sexsnack efter ett par glas vin att han hade en omkrets på 15 cm! Vi har inte haft sex ännu.

Jag mätte runt en stor gurka hemma och på det grövsta stället hade den detta mått. Det är ju helt otroligt enormt. Så pass stort att jag börjar tvivla på att det kan vara möjligt? Är det möjligt så blir jag nästan rädd för jag vet inte om jag kommer att klara det utan att gå sönder! Samtidigt så erkänner jag att jag är nyfiken som tusan! Skäms

Går det att ha normalt sex med en kille som är så grov eller måste man använda litervis med glidmedel för att få det att funka?
    Jag älskar att ha sex rent spontant och en snabbis ibland är bland det bästa jag vet! Jag vill inte inleda nåt och riskera att kära ned mig i en kille där man måste ha 30 minuters förspel innan man kan ha sex.
    Jag vill inte fråga mina vänner om en sån här pinsam sak så jag undrar om det finns kvinnor här som lever med män med denna storlek.
    Hur funkar det för er?

• Svar på tråden finns det verkligen så grova?
  • kvarnfot

Ja det finns det! Du verkar ha träffat män med mindre sak.
    Min är 15.5 i omkrets och jag tycker inte att den är speciellt grov. 

• Anonym (Johanna 27)
    kvarnfot skrev 2017-05-31 11:09:16 följande:

Ja det finns det! Du verkar ha träffat män med mindre sak.
    Min är 15.5 i omkrets och jag tycker inte att den är speciellt grov. 

Jag vet inte om jag kan kalla mitt ex som hade en bit över 13 cm för en "mindre" sak. Jag trodde faktiskt inte att det var möjligt att ha större!!
    15,5 cm är t om grövre än den gurka jag mätte! Hur har dina tjejer reagerat på det? Kan du ha t ex ha spontant sex som en kort hård snabbis på lunchen osv?

• Anonym (Frun)

Nja, 14-15 är stort men inte jätteovanligt och det klarar du utan glidmedel. Men när vi snackar 18-20 är det jättestort och inte behagligt. En vanlig ölburk är 20 i diameter, vem vili ha en sån i sig?
    Många killar överskattar sin omkrets och underskattar längden, vet inte varför.

• Anonym (Tjejen)

Min kille har 16,5 i omkrets. Det är svårt med spontansex utan att det gör ont i början och jag får ofta någon liten spricka efter (jag har ändå fött barn och så så är nog inte jättetight).

Han vill gärna ha analsex och vi har provat men får inte in den mer än en cm eller så, gör för ont.

Vi hade nog valt att minska några cm om det gick men det är som det är :) Känns iaf kul att vissa tjejer är nyfikna. Han trivs inte jättebra med sin strl tror jag för att det så lätt gör ont på mig. Hade nog nästan unnat honom att ha sex med någon tjej som verkligen gillade grova så han får känna hur det är att slippa vara så försiktig jämt.

• kvarnfot
    Anonym (Frun) skrev 2017-05-31 11:27:03 följande:

Nja, 14-15 är stort men inte jätteovanligt och det klarar du utan glidmedel. Men när vi snackar 18-20 är det jättestort och inte behagligt. En vanlig ölburk är 20 i diameter, vem vili ha en sån i sig?

18-20cm är nog väldigt ovanligt att någon har i omkrets....
  • kvarnfot
    Anonym (Johanna 27) skrev 2017-05-31 11:20:51 följande:
    Jag vet inte om jag kan kalla mitt ex som hade en bit över 13 cm för en "mindre" sak. Jag trodde faktiskt inte att det var möjligt att ha större!!
    15,5 cm är t om grövre än den gurka jag mätte! Hur har dina tjejer reagerat på det? Kan du ha t ex ha spontant sex som en kort hård snabbis på lunchen osv?
    Nu vet jag inte vad snittet är, men personligen så har det sällan hänt att jag har haft problem att komma in för varken mej eller tjejen. Det har varit någon som man måste tagit en liten bit åt gången.
  • Anonym (Frun)
    kvarnfot skrev 2017-05-31 12:19:59 följande:
    18-20cm är nog väldigt ovanligt att någon har i omkrets....
    Tror jag också men på FL har det funnits ett antal killar som påstått det...
  • Anonym (Japp)

Min makes penis är 18*16cm. Lite för lång men annars väldigt trevlig.

• Anonym (Johanna 27)
    Anonym (Frun) skrev 2017-05-31 11:27:03 följande:

Jag har fortfarande svårt att förstå det. Jag har haft en hel del ONS och några längre förhållanden men aldrig träffat på en kille som varit i närheten av dessa mått så enligt mig väldigt ovanligt. Har ju aldrig hänt ens!
    Nu har jag såklart inte mätt tillfälliga ragg, (ha ha ,vad pinsamt!!) men jag har helt klart kunnat nå runt med fingrarna vilket jag knappast kunde med mitt ex.
    Skön var han i alla fall. Tråkigt att han var otrogen mot mig för efter det får han aldrig komma in i mig igen!

Längtar till fredag nu! Vi ska äta middag och efter det så kanske man får sig en åktur.....Drömmer
  • Anonym (Har 17)

Jag har 20-21 i längd varierar med kraften på ståndet och 15-17Grov beroende på stånd återigen.

Min fru slukar hela hela mellan bena, men har lite bekymmer med avsugningar, kommer oftast runt på huvudet, försöker hon annat blir det oskönt för tänderna tar in, fungerar utmärkt!

Svar på tråden finns det verkligen så grova?