Kan inte komma över sveket
För snart ett år sen tog min pojkvän modet och berättade för mig att han under en tid gått bakom min rygg. Han berättar då att han haft kontakt med flera tjejer, skicka bilder, tagit emot bilder, sexchattat och skrivit massa flört. Han hade alltså under ett tag hållit på och skrivit med x antal tjejer bakom min rygg... Mitt liv rasade ihop när han sa detta och jag brast ut i gråt. Jag vart så arg men samtidigt så jäkla besviken, och hela mitt hjärta gick i tusen och tusen bitar... Trots min smärta så valde jag att förlåta och fortsätta tillsammans med honom.
Men hur mycket jag än försöker glömma så går det inte. Jag känner mig så sårad och oälskad, han valde bort mig, högg mig ryggen när jag minst anade det. Och det går inte en enda dag då jag inte brister ut i gråt längre, och det har varit svårt att sova i ett år snart. Jag älskar han jättemycket men något inom mig kan inte förlåta honom, och jag kan inte se förbi det som hänt.
Vi bråkar väldigt mycket efter det som hänt. Jag är ständigt arg, ledsen och deprimerad, detta går ut över allt, särskilt honom. Men jag kan inte längre styra mina känslor och ilska, jag bara bryter ihop, flera gånger i veckan. Det har tagit så hårt på mig att jag vid flera tillfällen velat avsluta mitt liv, jag har ingen lycka i mitt just nu.
Jag ser att han är ångerfull efter det han gjort och han försöker på alla sätt att få mig att inse att han har förändrats. Men det han gjorde sårade mig så djupt att jag inte längre är lycklig, och jag har väldigt svårt att acceptera otrohet och svek. Tidigare har bara varit idioter och han är den första jag verkligen känner äkta kärlek för, men han sårade mig också...
Så hur ska jag göra? Det har snart gått ett år och jag mår bara sämre och sämre. Men jag vill inget annat än att vara med honom, men jag känner att jag knappt kan längre.
Tack på förhand...