• Äldre 2 Jun 16:20
    2663 visningar
    11 svar
    11
    2663

    Länka era bloggar

    Hej ! Hade vart kul att följa lite bloggar , länka och skriv kort vad ni bloggar om

    Kolla gärna in på min nyskapade blogg också om min vardag och graviditet som 20åring.

    halmstadmamman.blogg.se

  • Svar på tråden Länka era bloggar
  • Äldre 3 Jun 16:22
    #1

    Jag bloggar om livet och om hur det har varit att växa upp med ångest. Jag bloggar om generaliserat ångestsyndrom och panikångest. Min blogg är en varm kram till alla som vet hur ont livet kan göra. 


  • Äldre 3 Jun 19:52
    #2

    Jag jobbar som lärare i spelutveckling och driver en blogg som mest lör ut ämnet men även lite smått och gått som jag tycker är roligt som resor eller bara testa nya saker som nåltovning.

    kodarapan.se

  • Äldre 14 Sep 12:15
    #4

    Jag startade nyligen en blogg om mitt liv som utlandssvensk i Schweiz och alla resor jag åker iväg på. Mycket fina bilder lovas!

    Elinisabelles.com

  • Äldre 14 Sep 21:18
    #5
  • Äldre 15 Sep 18:48
    #6

    Svensk hippie, bor i tyskland och skriver bla. om graviditet, minimalism och zero waste ?

    Broccan.blogg.se

  • Äldre 13 Dec 01:03
    #7
  • Äldre 19 Dec 15:43
    #8

    Jag skriver en blogg om hur det är att leva med högfungerande autism/asperger och allt vad det innebär, när jag pratar med andra är det ibland som att vi lever i olika världar och jag vill överbrygga den klyftan med kunskap.

    Jag är en ung vuxen och fick diagnosen sent eftersom det finns så lite kunskap om autism hos flickor och kvinnor och jag skriver mest om mig själv men smyger in lite annat också.

    autistros.blogg.se

  • Äldre 17 Feb 10:10
    #9

    Hej! Skriver om livet på landet, ångest, tvångstankar och min diagnos som jag nyligen fick efter många års depression och hypomaniska perioder. En befrielse att äntligen förstå sig själv! 

    Kika gärna in =) 

    http://livetsregndroppe.blogg.se/  

  • Wed 15 Jun 2022 07:27
    #10

    Hej,

    Roligt med bloggtips.
    Jag skriver om utmattningssyndrom, depression och hur det är att ha fått en autismdiagnos i vuxen ålder.

    Ni hittar mig på www.omaskerad.se

    Anna Pettersson 

  • Fri 1 Jul 2022 10:46
    #11

    www.rimmis.com

    Bloggar om förlusten av min dotter och min strävan efter att lyckas nå de drömmar jag har. En fot i verkligheten och en fot i drömmarna.


Svar på tråden Länka era bloggar