• Anonym (Saknar mjölken)

    Mjölkfyllda bröst

    Är det fler som saknar tiden då fruns bröst var fulla av mjölk? Jag längtar ofta tillbaka och minns gångerna vi hade sex och mjölken sprutade ut över oss.
    Vad tyckte ni killar om den tiden och tjejer vad hur upplever ni det. Sexigt eller jobbigt?

  • Svar på tråden Mjölkfyllda bröst
  • Tecum

    Nja, en upplevelse att ha varit med om det men kan inte påstå att jag saknar det. Mjölkstinna bröst är hårda och kladdiga, det var inte uppskattat att jag tog på dem. Jag föredrar vanliga.

  • Underhill

    Tyckte det var hett och härligt.


    E vi överens så kör vi
  • steffo75

    Jaa det var härligt:)

    Vilket kåtslag jag fick på svägerskan när hon var gravid, då ville jag verkligen ta del av hennes mjölktuttar också

  • Anonym (Roxi)

    Hårda bröst som börjar läcka så fort en bebis piper (inte nödvändigtvis ens egen), att alltid vakna i en kall blöt fläck i sängen, inte kunna ha snygga underkläder pga mjölkstockning, att ha bröst som konstant växlar i storlek från pyttesmå till jättestora beroende på om bebisen nyss ätit eller inte... Nej, jag saknar det inte. Totalt osexigt i mina ögon.

  • Anonym (är det någon som smakat på mjölken)

    Är det någon som smakat på mjölken

  • Anonym (Saknar mjölken)

    Det är sexigt när man bara rör vid brösten lite lite och ser hur små droppar börjar titta fram ur vårtorna. Slickar och suger bort det då kommer brösten igång på riktigt och flera strålar sprutar in i munnen eller på oss.

  • Anonym (Mjölkfyld fru)

    Min man älskar att få ligga och äta från mina bröst och jag älskar när han gör det. Ibland kryper han upp till mig i tv-soffan bara för att få äta mjölk. Brukar även ibland spruta ner han med bröstmjölk när jag rider. Finns inget härligare än att få ge sin älskling mjölk från brösten.

  • Anonym (är det någon som smakat på mjölken)

    Till dig mjölkfylld fru,, skulle inte jag oxså kunna syga på bröstmjölken jag med,, det låter välldigt upphettsande...

Svar på tråden Mjölkfyllda bröst