• Plina

KK och sambo

Jag och sambon har varit i lag i 3 år och vårt sex rinner ut i sanden..

Han vill aldrig ha sex för att han är "trött" eller inte är ren.Som om att han inte hunnit durcha på en dag skulle ha någon betydelse.

Har varnat att snart skaffar jag mig någon jag kan kunna leka med och få njuta!

KK otrogen sambo dåligt sexliv
  • Svar på tråden KK och sambo
  • Anonym (Taggen)

Har liknande symptom... Skit i honom, kom hit :)

• callonme88

Låt inte hans låga sexlust gå ut över dig. Blir det ingen bättring så prata med honom och säg att du vill träffa andra, men fortfarande älskar honom. Accepterar han inte det var otrogen/gör slut beroende på hur mycket du bryr dig

Peace!

• Anonym (inget att hänga upp i granen)

Tycker TS verkar väldigt oseriös enbart utifrån sin beskrivning i trådstarten.

Men vad vet jag, det kanske är sant, utan att veta om det är så att sambon jobbar natt samtidigt som TS är arbetslös alt. rastlös och enbart behöver nåt att göra?

Jag har haft ett förhållande tidigare där den andre ville annat hela tiden och det blir tråkigt det också i längden, vilket visade sig med att personen i fråga hoppade i säng med andra utan att egentligen prata med mig om själva "problemet" innan det var för sent.

• Anonym (R)

Att "hota" med att skaffa kk låter ju moget och respektfullt. Prata med din partner om dina problem istället, och/eller se hur han står gällande öppet förhållande eller gör slut.

Svar på tråden KK och sambo