Är jag naiv eller kontrollerande?
Såhär, min tjej har en rätt öppen attityd till att träffa "okända män" som hon får någonting av. Jag tror absolut inte hon är otrogen. Hon kommer ofta i kontakt med män som skriver till henne på instagram och andra sociala sidor. Oftast handlar det om att dem bara vill ge henne komplimanger och erbjuda henne något.
Exempelvis har det hänt att hon åkt iväg för att åka med i någon mans Ferrari, för det har hon alltid önskat göra. Någon annan bjöd henne på en riktigt fin middag. En annan brukar hon åka och bli fotograferad hos. Sen var det någon som gav henne idrottsmassage.
Ja ungefär i den stilen brukar det vara. Hon har inte så mycket pengar och hon säger i princip bara att det är spännande människor som vill vara snälla och att hon inte skulle göra något romantiskt eller kärleksfullt med dem. Utan det är hennes sätt att få lite socialt umgänge och samtidigt får uppleva saker hon annars inte har råd med.
Då jag litar på henne har jag egentligen vara rätt tolerant med den här typen av aktiviteter. Eller hon känner ju till att jag inte gillar det, men menar då att jag bara är svartsjuk och i kontrollbehov.
Vad tycker ni???