ont under fötterna
Hej!
Någon mamma eller pappa som fått ont under fötterna av allt bärande och gungande? Jag som hade sett fram emot långa promenader om någon månad eller så... som det känns nu känns det som en hotat aktivitet...
Hej!
Någon mamma eller pappa som fått ont under fötterna av allt bärande och gungande? Jag som hade sett fram emot långa promenader om någon månad eller så... som det känns nu känns det som en hotat aktivitet...
Fotbad och fotvård....underbart för småbarnsföräldrar!!!!
Promenader kommer det att bli, ni blir snart vana!
Känner jag mig oftast plattfot, likt en anka som vaggar/gungar fram med Osco i famnen.
Redigt ont gör fossingarna ibland!
Vart tog hålfötterna vägen?
Tur nog så lyckades jag få med mig jobbarskorna hem då jag gick på ledighet och då jag trampar fram i dem om dagarna så slipper jag oftast det värsta onda.
Samma här! Ont i fötterna jämt (lite kanske det beror på det extrafläsk man lagt till sig också...), det är bara gympaskor eller sandaler i min skohylla nuförtiden...
Själv har jag en förbaskad värk i fötterna. Det kom någora veckor efter förlossningen. Värst är det om mornarna. Känner mig som en gammal gumma.
Ska till doktorn imorgon, misstänker något som heter hälsporre, få se om det finns någon hjälp att få - vill ju inte att det ska bli kroniskt!! Jag ska ju promenera!!
Fick en remiss till ortopeden... Känns kanske något bättre efter en dag med mindre bärande... Hur är det för dig Jennie 123 - du verkar ha samma - just det här med att på morgonen är det värst. Annars är det så bra!! Lillgumman är så söt och go'!!
Jag har också fått sååå ont under fötterna efter förlossningen och värst är på nätterna. Ingen som vet vad det är?
Jag känner likadant!
Värst på nätterna och mornarna, bak mot hälen.
Någon som vet?
Jag tror att det är hälsporre och sedan finns det en till åkomma som involverar mer av foten. Ska till ortopeden om två veckor. Stretcha vaden, med rakt och böjt ben, ska visst vara bra.
Du kan ha trampat ner "trampdynorna" bakom tårna, det har jag gjort. Det var en plåga att gå. Jag skaffade pilotter efter inrådan av läkare, dom hjälpte ett tag men nu måste jag nog gå till en ortoped.
Det är nog inget fel på trampdynorna bakom tårna men möjligen hälens. Vad är pilotter?
Pilotter är en typ av inlägg som avlastar.
Hålfotsinlägg?