• Anonym (Jahapp)

MÖHIPPA MED STRIPPA GJORDE KAOS

Hejsan!!

Jag och min sambo har vart tillsammans i snart 10 år, vi har tre barn tillsammans och är väldigt lyckliga ihop. Vi ska gifta oss i sommar och när vi fick reda på att planering utan våra möhippa/svensexa börjat så började även vi diskutera det hemma om man som är okej och vad som inte är. Jag blev kidnappad i helgen som va och då fråga ja ytterligare en gång till min sambo vad han skulle bli sur för, kommer du bli sur om de kommer en strippa? Kommer du bli sur om jag får uppdrag att sälja pussar osv, han sa återigen att "det finns ingenting alls jag kommer bli sur över, vi vet vart vi har varandra och jag vill bara att du ska ja roligt"

Ja hade en fantastiskt rolig möhippa som började med lekar och frukost i en park och sen gick vi vidare till min syster för lunch innan vi drog till stan! Hemma hos henne knackar de helt plötsligt på dörren och in kommer en rörmokare som ska fixa hennes stopp i toan, vilket inte alls visa sig va en rörmokare utan en strippa som kom in i vardagsrummet, knäppte en bira och på med musik. Ursäkta nu men denna strippa dom hittat kan knte direkt va anställd hos någon firma för de va nog de osexigaste och äckligaste jah sett i hela mitt liv och på 2 min så va han spritt språngande naken! Han "dansa" litegrann om man nu kan kalla de för det och sen fick jag uppdrag att måla en elefant på hans penis , målarfärg och penslar las framför mig och jag tittade knappt när ja måla för jag tyckte de va vidrigt ! Resten av kvällen var hur rolig som helst . Dagen efter ville jag vara så ärlig om allt till min sambo och berättade om hela kvällen och även om strippan och målningen! Visade filmer , där de även va en film på strippan men ja tänkte att ja lägger alla kort på bordet så kan vi prata direkt om han nu skulle bli sur , men han ville inte se filmer och bilder, påstod ändå att han inte va sur men pratade knappt alls den dagen. Jag försökte flera gånger att fråga om han blev sur osv men det erkände han inte alls , mot eftermiddagen kom min syster över som hade mina saker hos henne, tog en kaffe och så kollade vi på bilder och filmer som hon filmat, där då även strippan va med. Han ville inte se något. Somnade as tidigt den kvällen för va helt slut och åkte och jobba dagen efter . När ja kom hem så hade min sambo vart hemma med barnen och jag märkte fortfarande av stämningen i luften, fråga igen men inget erkännande utan bara massa prat om hur de skulle spåra på hans svensexa och att vi hade lagt Ribban nu.

Efter ett tag palla ja inte tjata mer och sa de till honom och att vill han säga nått får han komma till mig, ja orka inget mer . Då small de , han slängde sig upp från middagsbordet, började prata med hög röst direkt och sa att han ringt runt till alla sina kompisar och att dom inte heller är glada för strippan och att dom ska fanimej spåra ur på sin svensexa, han skulle ha bröst mellan ansiktet och han skulle måla fitta , han skulle göra allt tio ggr värre. Hög röst började fort bli skrik och han tyckte ja va dum i huvudet som väntat på att han skulle ta upp de här och inte tagit upp de själv, försökte förklara att ja försökt men de tyckte inte han.

Han va as sur för min syster vart här och kollat på filmerna igen, att ja hade film

I min telefon och att mamma skickat den filmen till två tjejkompisar som knte kunde komma på hippan, han sa att han hade berättat allt de här för sina kompisar och dom höll med

Om att de va sjukt och hade planerat hämd mot mig för att sen sitta dagen efter och kolla på filmerna ihop.

Han började skrika så in i helvete å ja försökte dämpa honom för han skrek om och om igen att ja lekt med en kuk framför barnen och så grannar hör ! Men de gick inte att få tyst.

Förlåt för ett långt inlägg men vettefan va ja ska göra nu, ja orkar inte inte bry mig att dom ska göra kaos på sin svensexa, de skiter ja i just nu, tyckte bara de va barnsligt då ja inte gjorde nån kaos och för att de lär ju vara roligare att satsa på å ha kul istället .

Är de bara jag som är segaste människan i stan och inte fattar att han kunde bli såhär sur eller överdriver han!? Vafan gör ja nu, han pratar inte ännu och igår fråga han mig om vi ska skita i bröllopet ! Kan tillägga att målningen av penisen tog kanske 3 min med ett huvud bortviredet !

Roligt här ! Plz hjälp med kommentarer

• Svar på tråden MÖHIPPA MED STRIPPA GJORDE KAOS
  • Anonym (Stina)

Jag tycker han överdriver. Jag hade dock aldrig målat människans snopp. Hade inte velat ha en främmande mans organ upp i ansiktet.

• Anonym (Ebba)

Hmm...lite tudelat dehär. För det första - dina vänner ska väl känna dig så pass bra att dom vet vad du gillar/uppskattar o inte. En dålig strippare o att måla på snoppen är aningen löjligt anser jag. För det andra - din man beter ju sig totalt urflippat. Först säga att allt är okej o sen lyfta igång sådant där liv är ju patetiskt. Hur tänker han? Han har ju lyckats förstöra din dag som skulle bli ett kul minne för dig. Jisses. Jag hade blitt förb.....

• Whitehorse1979

Ok hade min man målat en f*tta hade jag blivit galen men som tur är har vi inte så osmakliga vänner som skulle hitta på något sånt.

Till saken. NU får han skärpa sig annars hade jag övervägt att ställa in ALLT med honom, tom förhållandet.

Jäkla jättebebis.

• Anonym (Jahapp)

De är de ja känner också, han sabba hela de roliga. Och nu ska ta ut sin svensexa som en hämd ! Nej ja e fan besviken och tom !!

Sen är de ju som du säger , dom borde inte tagit in han änns. Inget jah har önskat direkt, men nu blev de så och de får man äta upp!

Gud har då aldrig vart med om att någon skriker så högt så man typ tappar andan en sekund men de va så de hände

• Lena

Varför målade du när du inte ville?

Jag tror han syftade att han inte skulle bli sur över något du skulle tycka är roligt och räknade med att du skulle sätta stopp för det mesta.

• Anonym (Jahapp)

De är inte så att ja fick panik å börja gråta , jag tyckte de va fett wierd men gjorde en snabb målning så de va över sen, när han börja dansa drog ja upp en kompis som fick dansa med honom istället för ja ville inte .

• Anonym (Jahapp)

Kan även tillägga att mina kompisar hade pratat med sambon innan och frågat om han blir sur över något , då va inte strippan bestämd men han visste att de vart prat om de

, så man kanske måste våga säga va man tycker också.

När man ändå har chansen

• Anonym (Hmmm)

Jobbigt att läsa när du skriver så illa i någon form av talspråk

Jag förstår din sambo, du och dina vänner verkar sjukt barnsliga. Jag hade vägrat måla på någon äcklig strippa. Pinsamt att ens komma på nåt sånt.

"Göra kaos"? Ni är inte svenskar antar jag?!

Bara att vänta och se vad han och hans vänner hittar på för att hämnas och sedan får du bita ihop och ta det.

Lycka till med ert äktenskap ...

L

• Anonym (Osmakligt)

Strippa är extremt omoget och osmakligt och jag hade blivit väldigt besvärad om min möhippa innehöll en strippa oavsett om han är snygg eller inte. Och jag hade ALDRIG kommit nära någons kön. Och verkligen inte målat det. Osmakligt som satan. Dock tycker jag hans reaktion var överdriven ja. Men skulle han måla en fitta på sin svensexa så är det ju faktiskt i samma nivå som det du gjorde så varför inte. Du målade kuk han målar fitta. Samma omogna händelse för er båda.

• Anonym (Jahapp)

Inget ja själv tycker är fint precis, tycker också de är osmakligt men dom tyckte de va en rolig grej. Och låt säga att han hade sin svensexa först å ja fick se film på när han måla en fitta och om han hade gjort de på samma nivå som jag gjorde hade ja inte blivit sur nej! Va oskyldigt och man ser att ja tycker de e vidrigt så ja dregla inte precis över den!

Men ja förstår hur du tänker ! Tack för svar

Svar på tråden MÖHIPPA MED STRIPPA GJORDE KAOS