• Kroneet

Kom in! Vi hjälper varandra - plus el minus!

En tråd för oss alla som vill bli gravida! In med era bilder på gravtester så kör vi igång!

Jag börjar med min:

5dagar kvar t mens..enligt min app! Första gången någonsin jag ens ser tecken på ett streck till. Vågar man bli glad???

Gravid el ej?
  • Svar på tråden Kom in! Vi hjälper varandra - plus el minus!
  • Felicia1022
    Kroneet skrev 2017-06-07 17:08:53 följande:

En tråd för oss alla som vill bli gravida! In med era bilder på gravtester så kör vi igång!

Jag börjar med min:

5dagar kvar t mens..enligt min app! Första gången någonsin jag ens ser tecken på ett streck till. Vågar man bli glad???

Har ju svarat förut iofs, men skriver igen - Grattis :)
  • Felicia1022

Någon som kan hjälpa mig? :/

Har testat positivt med CB EARLY för några dagar sedan men har sett så många som skrivit om att de visar spökstreck väldigt ofta så jag vågar inte lita på dom.

Tog ett vanligt CB PLUS imorse med BIM -1.

Anar ett svagt streck, i verkligheten är det inte grått.

Blir inte klok på det här, haha!

• Kroneet
    Felicia1022 skrev 2017-06-07 18:44:37 följande:

Någon som kan hjälpa mig? :/

Har testat positivt med CB EARLY för några dagar sedan men har sett så många som skrivit om att de visar spökstreck väldigt ofta så jag vågar inte lita på dom.

Tog ett vanligt CB PLUS imorse med BIM -1.

Anar ett svagt streck, i verkligheten är det inte grått.

Blir inte klok på det här, haha!

Jag tycker mig se något där !
  • Felicia1022

På det här testet är det ju två streck men känns som att strecken sitter för tätt ihop? Eller har jag fel? :O

• Felicia1022

Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/

BIM-5 men väldigt utspätt kvällsurin.

Kan tillägga att jag måste gå & kissa konstant. Vet inte om det bara är tillfälligt eller om det faktiskt är en graviditet på g. :)

Svar på tråden Kom in! Vi hjälper varandra - plus el minus!