• Anonym (fittfobi)

Min kille älskar "Facesitting"

Min nya kille vill bli queenad av mig. Bara det att jag hatar allt vad facesitting heter eftersom blygdläpparna hänger så fult i den ställningen. Har kollat hur det ser ut i en spegel och blev äcklad av dallret. Gjorde det med min förra kille men hade då aldrig kollat hur det verkligen såg ut. Tycker fittor är otroligt fula i allmänhet.

En fråga till er killar som gillar det. Är det inte äckligt att suga på alla veck och köttbitar som hamnar rakt ner i ert ansikte? Vill operera mig men livrädd för eventuella komplikationer och nedsatt känsel mm.

• Svar på tråden Min kille älskar "Facesitting"
  • zoolook1

Nä, vi killar är inte äcklade av det. Jobba på din självbild. Din fitt-självbild.

• Anonym (69"-man)

Nu är det ju så att de flesta människor älskar fittan. Ja det är faktiskt bland det vackraste, sensuella och sexiga som finns. Jag älskar när min kvinna sitter på mitt ansikte. Det är en given del av ett fantastiskt förspel.

Samtidigt kan jag känna igen mig i dina känslor fast tvärtom om. Jag kan för mitt liv inte förstå hur någon någonsin kan tycka att det är ok att ta en kuk i munnen. Jag kan bara ta emot oralsex om tjejen fjäskar och nästan tigger om att få suga mig.

• Ghoulish

Abaolut inte, tråkigt att höra att du har en så negativ självbild, älskar känslan man får av face och framförallt den underbara smaken som aldrig går att få nog av;)

• nevermind

Tänker du likadant om din killes kuk TS? Att den är sned, vinklad, ojämn pung etc?

• Anonym (fittfobi)
    nevermind skrev 2017-06-07 19:38:12 följande:

Tänker du likadant om din killes kuk TS? Att den är sned, vinklad, ojämn pung etc?

Nej den är alldeles fast och underbar och har inget sånt daller när jag suger på honom. Jag har inget emot att få oralsex liggande eller t o m bakifrån men det är just facesitting som blir så mycket daller när allt går i sär;(

Men tackar för era råd och pepp ska försöka vänja mig!
  • PeterGB3G

Hur funkar 69an för er?

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (fittfobi)
    PeterGB3G skrev 2017-06-07 20:08:55 följande:

Hur funkar 69an för er?

Gillar bara sido69:an men inte rakt över...samma grej blir för medveten! Kan däremot gilla att ha killen ovanför;)
  • Anonym (Ta det lugnt)

Släck lampan tills du känner dig bekväm.

Ingen fitta är snygg och tror inte en kuk kan vara det heller. Dock är fittan mannens bästa vän och vem bryr sig igentilgen om hur sin bästa kompis ser ut...?  Flört

• nevermind
    Anonym (Ta det lugnt) skrev 2017-06-07 21:00:36 följande:

Släck lampan tills du känner dig bekväm.

Ingen fitta är snygg och tror inte en kuk kan vara det heller. Dock är fittan mannens bästa vän och vem bryr sig igentilgen om hur sin bästa kompis ser ut...?  Flört

Alla kukar är skitfula... :-P
  • Anonym (Jo)

Underliv är inte särskilt vackra.

Svar på tråden Min kille älskar "Facesitting"