• Virvelvindar

Otrohet på hotell

Hej

Nu är det så att jag har börjat träffa en gift man. Jag bor fortfarande hemma efter mycket strul med min familj osv. Jag kan bara inte gå vidare utan att träffa honom och funderar nu på om man kan ta in på hotell utan att få en massa reklam hemskickat efter vistelsen? Vill inte behöva förklara reklamen för familjen.

Får man hem massa skit i brevlådan efter en hotellvistelse?

• Svar på tråden Otrohet på hotell
  • Dasenhard

Det brukar man inte få

• Anonym (Reser i jobbet)

Man får ingen reklam i brevlådan. Det som kan hända är att man en vecka eller två får ett par frågor via mail om vad man tyckte om hotellet om man vid bokningen angav en e-postadress. Hotellen är helt medvetna om att man inte alltid delar rum med den man är gift med och sköter det hela mycket diskret. Inte ens om man glömmer något på rummet kommer man att bli kontaktad utan man får själv kontakta hotellet om glömt underkläder eller liknande.

• holidodi

Ja träffa honom och sätt på du. Det är inte ditt problem att det är han som är otrogen. Man får inte reklam hem efter att man bott på hotel.

• Anonym (teletubby)
    holidodi skrev 2017-06-09 20:12:06 följande:

Ja träffa honom och sätt på du. Det är inte ditt problem att det är han som är otrogen. Man får inte reklam hem efter att man bott på hotel.

Är du lika bra på att ljuga för dig själv i andra sammanhang också?
  • centerMAX

Vad hande med att anvanda sommarstugan, mammas stalle eller en polares lagenhet? Hotell??! Dessutom om du betalar kontant sa borde det inte finnas nagra register som kopplar dig dit och man ska helst slippa lamna spar efter en otrohet.. 

• Anonym (En som testat.)

Hotell är en mycket bra lösning, Betala kontant, behöver inte visa leg då. 
    Hotellpersonalen har lärt sig att vara tysta med vad de ser. Lycka till.

• nevermind
    Anonym (En som testat.) skrev 2017-06-10 17:55:16 följande:

Kolla bara att hotellet tar kontanter.

Vårt hotell har sekretess, hoppas verkligen alla får det.
  • Markos
    Många som är otrogna är duktiga på att svika och bedra i sitt förhållande dem vet om det och dessa blir inte påkomna dem är mycket lågstående människor.
  • Markos
    Anonym (En som testat.) skrev 2017-06-10 17:55:16 följande:

Varför vill du vara så äcklig och vidrig mot din partner genom att vara otrogen människor som dig är lågstående.
  • Anonym (Kalle på Spången!)
    Torpis skrev 2017-06-08 13:24:30 följande:

Otrogna är äckliga vidriga sunkiga och riktiga fnask.

Ha ha!! Människan är ett flockdjur! Under medeltiden straffades otrogna med halshuggning.
  • Anonym (Kalle på Spången!)
    Markos skrev 2017-06-12 15:43:02 följande:
    Varför vill du vara så äcklig och vidrig mot din partner genom att vara otrogen människor som dig är lågstående.
    Vilken församling tillhör du?
  • nevermind
    Markos skrev 2017-06-12 15:43:02 följande:
    Nu vet jag inte hur TS har det därhemma, men jag kan av erfarenhet säga att det finns andra äckliga och vidriga saker man kan göra mot sin partner som kanske leder till att denne är otrogen. Jag ångrar att jag inte var otrogen mot mitt ex när jag hade chansen. Det han gjort mot mig var mycket värre. Flingen fick mig dock att lämna relationen, thank God.
  • Anonym (teletubby)
    nevermind skrev 2017-06-13 13:34:48 följande:
    Nu vet jag inte hur TS har det därhemma, men jag kan av erfarenhet säga att det finns andra äckliga och vidriga saker man kan göra mot sin partner som kanske leder till att denne är otrogen. Jag ångrar att jag inte var otrogen mot mitt ex när jag hade chansen. Det han gjort mot mig var mycket värre. Flingen fick mig dock att lämna relationen, thank God.
    Ingenting "leder" till otrohet, otrohet är ett VAL, möjligen leder "saker där hemma" till ett missnöje, hur man sen VÄLJER att hantera sitt missnöje är ett personligt VAL och inget man kan skylla på sin partner.

Mao är du helt ute till sjöss när su säger att du ångrar att du inte var otrogen mot din dåvarande partner, varför skulle du vilja sjunka lika lågt som honom? Vill du verkligen vara en människa som fegt går bakom ryggen istället för att lösa  eventuella problem på ett ärligt och rakt sätt?
  • Anonym ("Slampan")

En ganska stor del av poängen med att vara otrogen går ju förlorad om man är väldigt noga med att planera och sopa igen spåren efter sig. Spontaniteten försvinner ju helt då. Visst man kan ju inte göra det för uppenbart då är man ju helt chanslös men att anonymt ta in på Hotell och betala kontant? Ligger ju väldigt lite spänning i det.

Att göra det hemma och med tidspress och maken kommer hem från jobbet om en timme, men tänk om han fått sluta tidigare? Eller försöka smyga iväg med väninnans man under kräftskivan som man smekt diskret under bordet? Är maken och killens egen fru, alltså väninnan, tillräckligt fulla för att inte fatta? Vågar vi? Såna saker gör det värt det, om man vill göra det riskfritt försvinner ju hela grejen, då kan man ju lika gärna ha sex med sin man istället. 

Svar på tråden Otrohet på hotell