• Anonym (Bi tjej)

stark saknad av en sexuell kontakt med en kvinna.

Jag är en Bi tjej, men jag lever ihop med en man jag älskar och vi har ett toppen sexliv.

Men, saknaden av en kvinna sexull kontakt varje grej med en kvinna den saknaden äter upp mig innefrån och jag vet inte vad jag ska göra. Min älskade man är anti mot ta in en kvinna extra för min skull så det kommer aldrig hända.

Ibland känns det som om jag vill träffa en kvinna ibland i smyg för släcka törsten, men då är man ju otrogen och det är ju helvetes fel.

Jag blir galen snart.

Nån mer bi tjej som känner samma?

• Svar på tråden stark saknad av en sexuell kontakt med en kvinna.
  • Anonym (Bi)

Vet precis hur de känns. Älskar min man och skulle aldrig vara otrogen. Precis innan vi träffades började jag utforska sex med tjejer, hade gärna gjort mer av det men hann inte eftersom jag träffade honom.

• Anonym (Bi tjej)

Jag gjorde precis lika dant som du utforskade innan jag träffa min man inte tillräckligt.

Så ja man går och har denna klump i magen varje dag. Och när jag har mina egna stunder för mig själv så tänker jag bara på kvinnor eller se p rullar med lesbiska.

Detta bara maller i mitt huvud hela tiden.

• Anonym (Bi)
    Anonym (Bi tjej) skrev 2017-06-08 14:57:13 följande:

Jag gjorde precis lika dant som du utforskade innan jag träffa min man inte tillräckligt.

Så ja man går och har denna klump i magen varje dag. Och när jag har mina egna stunder för mig själv så tänker jag bara på kvinnor eller se p rullar med lesbiska.

Detta bara maller i mitt huvud hela tiden.

Det kommer över mig också ibland. Visserligen tror jag inte att min kille hade klagat om jag frågade om vi skulle bjuda in någon, men jag känner att det är något jag skulle vilja göra själv.
  • Anonym (Bi tjej)

Så känner jag oxå precis som du. Och inget kan man göra åt det heller.

Jo om man är otrogen, men vem vill vara det?

• Anonym (Bi)

För min del är inte otrohet ett alternativ, det är inte värt det då vi har småbarn och alldeles för mycket dom står på spel.

• Anonym (Bi tjej)

Förstår det, jag har ju inga barn alls jag.

• Anonym (Bi tjej)

Men men, man får väll lida och leva med detta. Önskar ibland att man vore hetero.

• Anonym (Bi)
    Anonym (Bi tjej) skrev 2017-06-08 18:48:07 följande:

Men men, man får väll lida och leva med detta. Önskar ibland att man vore hetero.

Kan ni inte ta in en kvinna för ER skull då? Han kanske också skulle uppskatta det
  • Anonym (bikvinna)

Levde med en man men har alltid känt mig mer eller mindre bisexuell och dragen till tjejer. Vi bröt upp och jag gick in ett underbart förhållande med en kvinna efter lite experimenterande och sex med tjejer. Idag har jag en relation med en kille igen. Blir kär i människor och inte deras kön och kommer alltid vara bisexuell och öppen.

Jag kände som du i min förra relation med en man att jag faktiskt led och längtade för mycket. Sexet med tjejer blev mycket härligare och mer spännande och framförallt mer harmoniskt och ömsesidigt. Man är mer två om saken och brydd om varandras njutning, det finns inget ego, rollerna kan skifta och att man vet hur man ska få en tjej att njuta eftersom man har en sådan kropp själv..Go for it!! Du kommer inte må bra förrän du utforskat det och kommit ut.

• PeterGB3G
    Anonym (Bi tjej) skrev 2017-06-08 14:46:47 följande:Min älskade man är anti mot ta in en kvinna extra för min skull så det kommer aldrig hända.

Nämen, vilken tråkig man.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
Svar på tråden stark saknad av en sexuell kontakt med en kvinna.