• Heartbeat90

Äl test positivt!? Titta

Vill ni hjälpa mig att se ifall detta ältest är positivt?

• Svar på tråden Äl test positivt!? Titta
  • LillaJag06

Jag skulle säga att det blir positivt imorgon.

Har själv kört med stickor och skulle inte tolka det som positivt ännu men väldigt nära.

Gg
  • Milou3

Håller med, positivt i morgon och äl typ lördag så sexa på :)

• Kevva

Kanske kan få hjälp med min fundering också, har för första gången testat ÄL stickor (vårt andra försök att bli gravida) och har tagit varje morgon i 10 dagar nu och ser ingen större skillnad på dem? (Förutom de första två dagarna som är längst ner) någon som kan utlösa när jag hade ÄL och kan förklara skillnaden på resultaten då jag som sagt inte ser någon större skillnad ...

• Heartbeat90
    Kevva skrev 2017-06-08 23:06:26 följande:

Kanske kan få hjälp med min fundering också, har för första gången testat ÄL stickor (vårt andra försök att bli gravida) och har tagit varje morgon i 10 dagar nu och ser ingen större skillnad på dem? (Förutom de första två dagarna som är längst ner) någon som kan utlösa när jag hade ÄL och kan förklara skillnaden på resultaten då jag som sagt inte ser någon större skillnad ...

Jag tycker de 4e nedifrån ser starkast ut! Så jag skulle säga att du hade ägglossning då! För ja antar att de är strecket som e närmast "Max" som är strecket som avgör om du har ÄL? Så är de på mina teSter iaf :) håller tummarna för er!!
  • Heartbeat90

Idag var mitt ÄL test negativt, mycket svagare än igår.. betyder de att de var positivt igår eller betyder de att jag haft stegring utan att haft ÄL? Har haft värk i magen som mensvärk nästan i 2 dagar ungefär.. om jag nu inte haft någon ÄL kommer jag inte få någon mens då?

• EmmaStinan

Hej! Kan tyvärr inte hjälpa då jag själv inte heller lyckas förstå mig på ÄL-testerna.. Hoppas du får svar (och ett annat sorts plus sen såklart).

Någon vänlig själ som kan tänka sig försöka tyda mina test också, om det är ok att jag hoppar in här alltså? Jag ska enligt min cykel ha ÄL runt 10-11 juni men såhär har testerna sett ut. Ser ju ut som att nummer två uppifrån började närma sig positivt men sen har det alltså bara blivit svagare.. Det sista från idag ser ju nästan ut att vara borta.

• Kevva

Jag är även ny här inne och kan bara se bilder ibland. Dess sista bilder såg jag, någon som vet varför jag inte kan se andra bilder? (ser inte ens de jag själv lagt upp)

Jag tycker också att den ser positiv ut, men isf har ju jag haft positivt i flera dagar så jag läser nog av fel...

• Stuppis1
    EmmaStinan skrev 2017-06-09 14:24:16 följande:

Hej! Kan tyvärr inte hjälpa då jag själv inte heller lyckas förstå mig på ÄL-testerna.. Hoppas du får svar (och ett annat sorts plus sen såklart).

Någon vänlig själ som kan tänka sig försöka tyda mina test också, om det är ok att jag hoppar in här alltså? Jag ska enligt min cykel ha ÄL runt 10-11 juni men såhär har testerna sett ut. Ser ju ut som att nummer två uppifrån började närma sig positivt men sen har det alltså bara blivit svagare.. Det sista från idag ser ju nästan ut att vara borta.

Lite sent svar kanske, men jag skulle tolka det starkaste som positivt. Jag får aldrig starkare än såhär, men stegring i kombination med känningar och fertilt sekret tolkar jag som positivt. Lycka till!
Svar på tråden Äl test positivt!? Titta