• Mia med 2

Big Brother, Jessica och Muffe, vad har hänt?!

Vad har egentligen hänt mellan Jessica och Muffe, har dem haft sex? Som Jessica säger eller att de inte har det som Muffe säger. Vad har visats?

• Svar på tråden Big Brother, Jessica och Muffe, vad har hänt?!
  • S vali s

Grejen är väl att 5:an valt att lämna det hela "öppet" vilt fram för spekulationer med andra ord och bara för att vi ska lockas vara kvar som tittare
    För egen del sätter jag nog en peng på Muffes version av det hela, Jessica verkar vara en något instabil tjej som inte klarar av konkurrens från andra tjejer och varför inte dra till en lägn då liksom, låta det framstå som om det varit så mkt mer än vad det egentligen har varit

• aneka

fast han har erkänt att de haft sex

• Mia med 2

monsa: tack ska in och spana där

• Monsa

moneysister, kollar du på live-kanalerna eller? Hon är kanske ingen ängel men det är inte hon som gjort fel när det gäller deras förhållande, han vill inte ha henne säger han men han sätter gärna på henne i smyg, sen ljuger han massor om vad hon sagt och han sagt. Igår hade hon slagit honom med knytnäve tre gånger i ansiktet, sen har BB talat om för dom vad som hände och det var kanske mer att hon slog bort honom eftersom han satt och pressade henne och satt rätt nära inpå henne och sen höll han fast henne, inte för att hon inte skulle slå utan för att han ville prata med henne fastän hon sa att hon inte ville det. Han har förföljt henne där inne och lämnar inte henne ifred. Läs i den andra tråden får du se vad som hänt.

• S vali s

Monsa: Jag har både kollat livekanalerna, läst er tråd osv. och tycker ändå att jessica är allt annat än en liten ängel och i det här fallet så har Muffe mina sympatier that´s it.
    Sorry om jag inte delar din mening och tycker "synd" om Jessica,som man bäddar får man ligga och jag har lite svårt för folk som pladdrar hejvilt trots att dom lovat vara tysta, beter sig som svcin när dom e fulla och sen skyller på spriten....
    Men, men... Min åsikt och den står jag för om andra har en annan åsikt så varsegoda

• aneka

jag sympatiserar inte med någon av dem men fattar då inte att du kan sympatisera för muffe....de är ju han som har "flickvän" på utsidan som han kallar de....

• Nelly05

ja, stackars muffe som har en tjej på utsidan men ändå sätter på Jessica varvid han sedan ber henne vara tyst om detta. När hon sedan ändå berättar så påstår han att det är hon som ljuger och nu tillslut försöker han övertala henne att lämna..om det är pga att han vill rädda sitt skinn och förhållande till sin tjej eller om han fattat att jessica är tittar favvo och lätt vill ha ut henne är oklart..riktigt charmtroll.

• S vali s

Anledningen till att jag sympatiserar med Muffe är enkel, det var så otroligt genomskinligt från början att Jessica älskade att skryta ( överdriva ) om deras bravader under täcket just för att såra tjejen på utsidan....
    Vet vi hur "allvarligt" det är med Muffes tjej på utsidan Vet vi vad dom har pratat om vad som är ok eller inte att göra inne i huset Vet vi om de ens har ett förhållande
    Nej just det... Vi vet egentligen ingenting om vad som sker

Svar på tråden Big Brother, Jessica och Muffe, vad har hänt?!