• Anonym (Per och Anna)

Ni som söker sex med andra på kontaktsidor

Jag och min fru ska lägga in en profil på Bodycontact i helgen hade vi tänkt. 
    Vi är intresserade av att träffa andra par runt vår egen ålder (40 år). Vi vill få kontakt med ett par som vi helst också kan umgås med utanför sängen som "vanliga" kompisar! Är det ens möjligt?

Vi har hört mycket om fejkprofiler och sådär så jag vet inte. Har vi nån chans att hitta nån även om man inte har en monsterkuk som alla verkar ha där. Jag besitter endast ett redskap på 15/14 och det kommer man inte långt med verkar det som. Eller så är det kanske min osäkerhet som kille som kuknojjar?
    Min fru ser inte kukstorleken som det viktigaste. Hon träffar hellre ett par som är trevliga och som man mår bra med även om inte killen har en bamsekuk.
    Är det fler tjejer som är så?

Det måste väl vara många här som har en profil där så ge oss tips!
    Vi är förövrigt från Gävleborg där det inte bor lika mycket människor som längre ned i landet så det är kanske svårare att hitta någon?

tack på förhand.

• Svar på tråden Ni som söker sex med andra på kontaktsidor
  • Anonym (Sugna)

Jag och min sambo tänkte Göra detsamma! Men vi är tyvärr inte i den åldern...
    det kanske blir ett problem då ?

• Anonym (Per och Anna)
    Anonym (Sugna) skrev 2017-06-09 11:01:31 följande:

Jag och min sambo tänkte Göra detsamma! Men vi är tyvärr inte i den åldern...
    det kanske blir ett problem då ?

Frågar du oss så är inte åldern det viktigaste. Men det är klart att vi inte skulle känna oss så bekväma med 22-åringar eller 65 + om du förstår.
  • PeterGB3G
    Anonym (Per och Anna) skrev 2017-06-09 10:26:31 följande:

Min fru ser inte kukstorleken som det viktigaste. Hon träffar hellre ett par som är trevliga och som man mår bra med även om inte killen har en bamsekuk.

Säjer hon nu ja. Tänk igenom detta innan du går in i det. Vems idé är det? Finns en annan tråd om en man vars fru kom på att hon gillade både större män och större kukar...
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Sugna)

Ja haha jag förstår!
    Vi är i 22 år åldern och vi är intresserade av lite äldre erfarna som vet vad dem vill! Haha

• Anonym (Per och Anna)
    Anonym (Sugna) skrev 2017-06-09 13:11:25 följande:

Ja haha jag förstår!
    Vi är i 22 år åldern och vi är intresserade av lite äldre erfarna som vet vad dem vill! Haha

he he! Ni lär nog inte ha några som helst problem med att hitta sex!
    Vi däremot skulle nog känna oss lite för gamla för er..
  • 100kgpappa

Finns massor med par oavsett var man bor nånstans.

Skriv en seriös och utförlig profil om er själva och vad ni söker.

Några snygga bilder (behöver inte vara nakna/sexbilder), och gärna med nån form av äkthetsbevis (tex en lapp med ert profilnamn som ni båda håller upp.

Visst finns det fejkprofiler, men det är ganska lätt att genomskåda.

Och man behöver inte alls ha nån jättekuk, vi fru föredrar också normalstora, funkar inte med dubbelpenetreringarna om det är för stora.

Lycka till (ni får gärna höra av er när ni fixat en profil)

• Anonym (Per och Anna)
    100kgpappa skrev 2017-06-09 13:22:51 följande:

Finns massor med par oavsett var man bor nånstans.

Skriv en seriös och utförlig profil om er själva och vad ni söker.

Några snygga bilder (behöver inte vara nakna/sexbilder), och gärna med nån form av äkthetsbevis (tex en lapp med ert profilnamn som ni båda håller upp.

Visst finns det fejkprofiler, men det är ganska lätt att genomskåda.

Och man behöver inte alls ha nån jättekuk, vi fru föredrar också normalstora, funkar inte med dubbelpenetreringarna om det är för stora.

Lycka till (ni får gärna höra av er när ni fixat en profil)

Bor ni i eller runt gävleborg?
  • NinjaLinan

BC kan vara väldigt väldigt bra och om ni lägger lite tid kommer ni att hitta en massa guldkorn.
    Ni har dessutom förmånen att bo nära Sthlm och där är utbudet stort, kanske en lyxig weekend med parträffar?

Lycka till!

• 100kgpappa
    Anonym (Per och Anna) skrev 2017-06-09 13:23:57 följande:

Bor ni i eller runt gävleborg?

Tyvärr inte, men om ni vill ha lite tips hjälper jag gärna till
  • Ben66

Skaffa ett konto där ni kan se privata bilder och lägga in era privata bilder. Ansktsbilder kan ni lägga i den mapp där endast de ni valt ut til er adressbok får möjlighet att se er. Tänk noga igenom vad Ni vill och skriv det i er pressentation. Träffs på neutral plats innan för att prata med paret. När ni känner att det känns rätt. Gå vidare till en riktig träff.

Lycka till.

• Peand

Hej,
    Jag har haft Bodycontact BC i snart 10 år och det är en helt okej sida tycker jag. De flesta som finns där inne är trevliga och söker genuint och på riktigt. JAg har träffat par och ensamma tjejer flera gånger från den sidan!

Fejkannonser finns det på de flesta sidor oavsett om du betalar för dem eller gratissidor. Vad jag upptäckt under alla mina år är att det är allt från bildsamlare till bedragare. På vissa sidor förekommer det sexförsäljning och även fejprofiler där man försöker locka med sig kunder till andra sidor. På det sättet är BC väldigt bra för dom tar bort alla bara man anmäler profilen.

Hoppas ni hittar det ni söker :)

• Anonym (Per och Anna)
    Peand skrev 2017-11-28 09:58:47 följande:

Hej,
    Jag har haft Bodycontact BC i snart 10 år och det är en helt okej sida tycker jag. De flesta som finns där inne är trevliga och söker genuint och på riktigt. JAg har träffat par och ensamma tjejer flera gånger från den sidan!

Fejkannonser finns det på de flesta sidor oavsett om du betalar för dem eller gratissidor. Vad jag upptäckt under alla mina år är att det är allt från bildsamlare till bedragare. På vissa sidor förekommer det sexförsäljning och även fejprofiler där man försöker locka med sig kunder till andra sidor. På det sättet är BC väldigt bra för dom tar bort alla bara man anmäler profilen.

Hoppas ni hittar det ni söker :)

Hej och tack!

Vi har träffat ett trevligt par ett par gånger. Jag håller med dig! Det är övervägande bara trevliga människor där. En del killar skriver trots att vi sagt att vi inte vill ha kontakt med enbart killar. Jag förstår att dom försöker och tycker nästan synd om dom. Det är ett rejält överskott på killar!
    Vi har inte träffat på nån fejk-profil vad vi vet ännu. Vi är väl inte så jätteaktiva heller!

• Peand

Nej det är sant. Fejk profilerna avslöjar sig rätt fort och även de som beter sig illa och det finns väldigt många trevliga där inne :)
    HAr som sagt träffat några par och några ensamma kvinnor därifrån och det har varit lyckat.

• Anonym (En del av leken)
    Anonym (Per och Anna) skrev 2017-06-09 10:26:31 följande:

Jag och min fru ska lägga in en profil på Bodycontact i helgen hade vi tänkt. 
    Vi är intresserade av att träffa andra par runt vår egen ålder (40 år). Vi vill få kontakt med ett par som vi helst också kan umgås med utanför sängen som "vanliga" kompisar! Är det ens möjligt?

Vi har hört mycket om fejkprofiler och sådär så jag vet inte. Har vi nån chans att hitta nån även om man inte har en monsterkuk som alla verkar ha där. Jag besitter endast ett redskap på 15/14 och det kommer man inte långt med verkar det som. Eller så är det kanske min osäkerhet som kille som kuknojjar?
    Är det fler tjejer som är så?

Det måste väl vara många här som har en profil där så ge oss tips!
    Vi är förövrigt från Gävleborg där det inte bor lika mycket människor som längre ned i landet så det är kanske svårare att hitta någon?

tack på förhand.

Att hitta par går faktiskt riktigt bra på BC.
    Vi kontaktar bara par som är plus-medlemmar och redan där försvinner stora delar av fajkprofilerna. Sedan brukar språkbruk, val av bilder och liknade rätt snappt avslöja bluffare och vi kräver också rätt tidig telfonkontakt och då skall bägge i paret vara med. Storleksfrågan kan du helt släppa det är inte ett problem. Fullt normal storlek och till och med rätt grov om det stämmer med 14cm. 

När vi träffar par är det mist lika mycket för trevligt socialt umgänge som ren sex även om vi är väldigt noga med att skilja på swingersvänner och andra vänner. 

Vi har väldigt trevligt med våra swingersvänner och gör resor med god mat, upplevelser och liknade som sedan kryddas med ett besök på en klubb eller en privat tillställning.

Vi har som grund att ett par som vi inte kan göra en trevlig dag med lite turristande och god middag är inte ett par vi vill ha i vår sängkammare. 
  • Peand

Ja det är helt rätt det ni skriver.
    Hoppas det går bra för er :)

Svar på tråden Ni som söker sex med andra på kontaktsidor