• Anonym (nyfiken tillfredsställare)

Beskriv en manlig orgasm?

Det talas ofta om att kvinnans orgasm(er) är längre och intensivare!  Kanske svårt att mäta...

Beskriv hur en mans orgasm känns? Variation, längd, olika typer t ex?

Hur är skillnaden på en utlösningsorgasm och en utan? Kan en sådan  vara lika skön?

• Svar på tråden Beskriv en manlig orgasm?
  • Anonym (Man)

Längd, svårt att säga, dels gör att tidsuppfattningen blir lite dålig när man har riktigt skönt, och dels för att det är lite svårt att avgöra exakt när det börjar o slutar. Jag skulle säga 10 - 15 sek, ungefär som längd.

För mig är det inte alls lika skönt om jag inte får utlösning , eller om utlösningen blir hejdad (t.ex. av en trång tight kondom).

Det finns olika sorters orgasmer. För min del är det väl i huvudsak beroende på om jag får prostatamassage eller ej, och om jag ligger o tar emot eller om det är jag som är överst o jobbar så att säga. Ombyte förnöjer...

Fick rejäl prostatamassage samtidigt som jag fick en avsugning av tjejen för några veckor sedan. Hon sög hela vägen, o tog satsen i munnen. Jag blev alldeles skakig efteråt, kände mig så fullständigt tillfredsställd som man bara kan bli, tror aldrig jag kommit så hårt nån gång. Helt fantastiskt.

Svar på tråden Beskriv en manlig orgasm?