Blir ej gravid efter p stav!!
Hej jag ska försöka kortfatta historien här,
Det är nämligen så att för mer än 4år sedan försökte jag och killen skaffa barn och då hade jag utan att jag visste cellförändring och en stor cysta i slidväggen som hindrade detta och jag gick för att upptäcka detta när jag blödde vid samlag anyway jag gick till gyn de tog bort cystan och skickade in det till labbet och där veta att jag hade cellförändring och fick genomgå en konisering, jag läkte efter 6 veckor och allt gick bra vi hade sex och jag blev på smällen direkt, vi fick en underbar son som idag är tre och ett halft men...
När jag födde vår son la jag in en p stav men efter ett halvår fick jag så mkt problem fick sån klåda i armen där den satt och fick värsta humörsvängningarna så jag bestämde för att ta bort den då jag och killen hade separerat, men efter att jag tog jag ut den så hade vi sex en gång och det va verkligen inte i riskzonen men pang blev på smällen efter bara 4 veckor och jag kunde verkligen inte behålla barnet hade inget jobb och redan en unge och bodde hos mamma dessutom va förhållandet inte stadigt så jag gjorde abort och satsade på p stav igen, och den satt i strax över ett år nu bor jag och min sons pappa ihop vi har det jättebra ekonomiskt och allt är perfekt och vi vill ha ett syskon till vår son och nu har jag tagit ut p staven i januari och försökt sedan dess men det går ju inte!! Jag vet att det inte är långt tid men för att vara mig som blir på smällen direkt verkar det vara jätte konstigt ingen av oss röker dricker och jag har varit på kontrollen Ang min tidigare konisering gynekologen sa att allt ser jättebra ut, är det någon som har likadana problem just nu jag känner att allt är så hopplöst går inte att tänka på annat heller :( :(