• Jullebulleen

    Tänd på äldre kille

    Hej!

    Jag har chattat i några månader me en kille som är 20 år äldre än mig. ( är själv 16 ). Tänder något enormt på honom! Vi har sätts några gånger där de slutat me att vi står o tar på varandra/hånglar osv. Han har även smekt mig 'där nere' men inte gått längre än så. Han brukar berätta för mig hur glad han hade blivit om han fick ta min oskuld och hur han skulle vilja göra det. O jag vet att de är fel men känns endå rätt me honom på ett sätt... Vet inte vad jag ska göra..

  • Svar på tråden Tänd på äldre kille
  • Lena

    Vänta och se om det är lika intressant i höst isåfall hade jag funderat på det

  • Linux1003

    Du är 16 år och fortfarande ung och oerfaren. Det är framförallt omdömeslöst av honom att initiera en relation med dig. Han är med stor sannolikhet ungkarl utan barn och i praktiken i samma ålder som din egen pappa. Jag är själv några år äldre än killen som du refererar till och har barn som är ett par år äldre än dig.

    Det springer många tjejer i din ålder väldigt frekvent hemma hos oss och bara tanken att få ha sex med någon av dem för att ge mig själv ett perspektiv skulle kännas oerhört fel och osmakligt. Du är ung och har hela livet framför dig och troligtvis medveten om att det inte är ok. Annars hade du inte skapat tråden. Var nu rädd om dig.

  • Skaparen

    #3

    Antar att de inte gör saken bättre ifall han själv har ett barn på 3 år.

  • Anonym (Nej!)
    Jullebulleen skrev 2017-06-12 14:37:57 följande:

    Hej!

    Jag har chattat i några månader me en kille som är 20 år äldre än mig. ( är själv 16 ). Tänder något enormt på honom! Vi har sätts några gånger där de slutat me att vi står o tar på varandra/hånglar osv. Han har även smekt mig 'där nere' men inte gått längre än så. Han brukar berätta för mig hur glad han hade blivit om han fick ta min oskuld och hur han skulle vilja göra det. O jag vet att de är fel men känns endå rätt me honom på ett sätt... Vet inte vad jag ska göra..


    Han låter som en groomer. Alltså en slisk som tänder på att ha sex med unga tjejer.
    Gör det inte!
    Han bryr sig inte om dig. Du är värd bättre!!

    Kan du tänka dig att en normalt funtad man som snart fyller 40, som vill ha något ihop med en så ung tjej som du? Ni har inget gemensamt!
    Du har inte ens kommit in i arbetslivet, eller gått färdigt skolan. Han skulle med lätthet kunna vara din pappa!

    Om du låter honom ta din oskuld, vad ska hända sedan?
    Vad vill du ha ut av detta?
    Om det bara är spänningen, så vänta! För din skull!

    Tänk på alla de tjejer därute som blir utnyttjade varje dag av män som honom! Män som letar upp tjejer, som just passerat gränsen för att det ska lagligt för honom att ha sex med dig.

    Snälla träffa honom inte igen.
    Träffa honom åtminstone inte utan att berätta för någon vem han är och hur han går att nå.
    Om något skulle hända är det ändå aldrig ditt fel, även om du villigt skulle följa med. Ok!

    Finns det ingen som du kan prata med om detta??
  • Man 78
    Jullebulleen skrev 2017-06-12 14:37:57 följande:

    Hej!

    Jag har chattat i några månader me en kille som är 20 år äldre än mig. ( är själv 16 ). Tänder något enormt på honom! Vi har sätts några gånger där de slutat me att vi står o tar på varandra/hånglar osv. Han har även smekt mig 'där nere' men inte gått längre än så. Han brukar berätta för mig hur glad han hade blivit om han fick ta min oskuld och hur han skulle vilja göra det. O jag vet att de är fel men känns endå rätt me honom på ett sätt... Vet inte vad jag ska göra..


    Jag är bara några år äldre än mannen du träffar.
    Jag tycker inte det känns ok. Otroligt lätt att han manipulerar dig eller får dig att gå med på saker du egentligen inte vill.

    Men det är svårt att dra en gräns när det är ok med ålderskillnad och så vidare.
    Tänk dig verkligen för i alla fall.
  • Anonym (Skaparen)
    Anonym (Nej!) skrev 2017-06-12 16:29:11 följande:

    Han låter som en groomer. Alltså en slisk som tänder på att ha sex med unga tjejer.

    Gör det inte!

    Han bryr sig inte om dig. Du är värd bättre!!

    Kan du tänka dig att en normalt funtad man som snart fyller 40, som vill ha något ihop med en så ung tjej som du? Ni har inget gemensamt!

    Du har inte ens kommit in i arbetslivet, eller gått färdigt skolan. Han skulle med lätthet kunna vara din pappa!

    Om du låter honom ta din oskuld, vad ska hända sedan?

    Vad vill du ha ut av detta?

    Om det bara är spänningen, så vänta! För din skull!

    Tänk på alla de tjejer därute som blir utnyttjade varje dag av män som honom! Män som letar upp tjejer, som just passerat gränsen för att det ska lagligt för honom att ha sex med dig.

    Snälla träffa honom inte igen.

    Träffa honom åtminstone inte utan att berätta för någon vem han är och hur han går att nå.

    Om något skulle hända är det ändå aldrig ditt fel, även om du villigt skulle följa med. Ok!

    Finns det ingen som du kan prata med om detta??


    Grejen är det att jag inte berättat för någon om vem han är. Ingen utav dem ja känner vet om att han existerar i mitt liv.

    O sen liksom han säger till mig att han gillar mig för den jag är, Och att de inte behöver bli något sexuellt när vi ses. Men känns endå som att ja inte har nån kontroll på det. För även om ja säger att vi kanske bah ska ge varandra en kram o sen dra så börjar han alltid kyssa och ta på mig. Han har även bett mig flera gånger att åka med honom i hans bil då till ett "privatare" ställe, men har alltid sagt nej, vilket han då har svarat något i stil med " Varför inte? Litar du inte på mig? Jag lovar att jag inte kommer våldta dig osv;)"

    Men jag gillar ju honom, för han har verkligen världens finaste personlighet
  • Anonym (E.)

    Jag har en kompis från gymnasiet som gjorde som du. Lät en man, runt 30, ta hennes oskuld när hon va typ 15-16. När hon berättade om det på gymnasiet var hon typ stolt och fick det att låta coolt och att han verkligen ville ha henne. Några år senare hade hon insett att det egentligen var äckligt och utnyttjande från hans sida. Hon ser på det med sorg och nästan som han förgrep sig på henne. Som vuxen i en sån situation har man ett ansvar att inse att en tonåring inte har samma konsekvenstänk som en vuxen (på riktigt alltså, finns studier på det). Och dessa 30+killar, som aktivt söker upp tonåringar, vet precis vad dom ska säga och göra för att få ut det dom vill. Ett utnyttjande av sin ställning som "vuxen". Att rakt ut be om att få ta din oskuld är ju rätt nasty alltså. I framtiden, med lite mer perspektiv kommer du att se det.

    Sen vill jag också tillägga att även om killar vet vad dom ska säga och göra för att få tjejer dit dom vill, så kan vi tjejer även göra samma sak. Om du inte gör och reagerar så som han vill kommer hans baktankar tillslut att lysa igenom fasaden.

  • EAAA

    Tro mig när jag säger att han bara är ute efter sex.

    Något annat är rent skitsnack.

    Du förtjänar bättre.

  • Anonym (E.)

    O sen liksom han säger till mig att han gillar mig för den jag är, Och att de inte behöver bli något sexuellt när vi ses. Men känns endå som att ja inte har nån kontroll på det. För även om ja säger att vi kanske bah ska ge varandra en kram o sen dra så börjar han alltid kyssa och ta på mig. Han har även bett mig flera gånger att åka med honom i hans bil då till ett "privatare" ställe, men har alltid sagt nej, vilket han då har svarat något i stil med " Varför inte? Litar du inte på mig? Jag lovar att jag inte kommer våldta dig osv;)"

    Men jag gillar ju honom, för han har verkligen världens finaste personlighet[/quote]

    Ok. No offence mot din omdömesförmåga, men har han verkligen sååå fin personlighet? Ja menar, du skriver liksom hur han tjatar fast du säger nej och skämtar om våldtäkt (red alert!). Känns som att du ändå vet att nått inte är helt 100 här, annars hade du väl inte haft behov att skriva av dej... ? Eller så trollar du för varningsklockorna ringer i var och varannan mening.

  • Anonym (Skaparen)
    Linux1003 skrev 2017-06-12 18:29:24 följande:

    Vad är det för tråd? Vem är vem?


    Om jag direkt skulle sagt att de var ombytta roller så hade jag inte fått eran raka åsikt. Förstår inte hur ni kan tycka detta är fel då både jag och Hon är med på detta
  • Anonym (Grodan)
    Anonym (Skaparen) skrev 2017-06-12 18:35:47 följande:
    Om jag direkt skulle sagt att de var ombytta roller så hade jag inte fått eran raka åsikt. Förstår inte hur ni kan tycka detta är fel då både jag och Hon är med på detta
    Va?
    Menar du att du är en man i 35-årsåldern som är pilsk på ett barn?
    Allvarligt?
  • Anonym (Skaparen)
    Anonym (Grodan) skrev 2017-06-12 18:48:11 följande:

    Va?

    Menar du att du är en man i 35-årsåldern som är pilsk på ett barn?

    Allvarligt?


    Hon är väldigt mogen för sin ålder och vill detta själv
  • Anonym (Grodan)
    Anonym (Skaparen) skrev 2017-06-12 18:53:30 följande:
    Hon är väldigt mogen för sin ålder och vill detta själv
    Hon är ett barn som blivit betuttad i en äldre man.
    Håll tassarna från henne.

    Jag har en son i din ålder och det kan jag säga, hade han hållit på med en flickunge i tonåren så hade jag funderat på om det var något fel på honom eller om det var jag som misslyckats så kapitalt i att lära honom rätt och fel.
  • Linux1003
    Anonym (Skaparen) skrev 2017-06-12 18:35:47 följande:

    Om jag direkt skulle sagt att de var ombytta roller så hade jag inte fått eran raka åsikt. Förstår inte hur ni kan tycka detta är fel då både jag och Hon är med på detta


    Varför skulle inte jag delge min åsikt på samma sätt som jag ifrågasätter ditt beteende i tråden. Du gömmer dig bakom en profil och utger dig vara en 16 årig oskuld samtidigt svarar du med andra namn och beter dig omoget vilket du är. Du är inte bara en usel, feg individ men i synnerhet en pervers psykopat.
  • Anonym (Skaparen)
    Anonym (Grodan) skrev 2017-06-12 18:58:06 följande:

    Hon är ett barn som blivit betuttad i en äldre man.

    Håll tassarna från henne.

    Jag har en son i din ålder och det kan jag säga, hade han hållit på med en flickunge i tonåren så hade jag funderat på om det var något fel på honom eller om det var jag som misslyckats så kapitalt i att lära honom rätt och fel.


    Linux1003 skrev 2017-06-12 18:58:58 följande:

    Varför skulle inte jag delge min åsikt på samma sätt som jag ifrågasätter ditt beteende i tråden. Du gömmer dig bakom en profil och utger dig vara en 16 årig oskuld samtidigt svarar du med andra namn och beter dig omoget vilket du är. Du är inte bara en usel, feg individ men i synnerhet en pervers psykopat.


    Jag ser inte problemet, Hon är mogen nog att ta sina egna beslut och vet hur situationen är.
  • Linux1003
    Anonym (Skaparen) skrev 2017-06-12 19:49:02 följande:

    Jag ser inte problemet, Hon är mogen nog att ta sina egna beslut och vet hur situationen är.


    Tja, varför göra sig besväret och skriva en vilseledande tråd om du inte tycker det är något fel? Vad har du för intressen med en 16 åring förutom att vilja utnyttja henne sexuellt? Har du för avsikt att slå dig till ro med henne och bilda familj? Du är en patetisk 36 åring och om nu råkar det stämma att du har en 3 åring så tycker jag bara synd om barnet som ska dig som pappa och förebild.
  • MammaBecca
    Anonym (Skaparen) skrev 2017-06-12 19:49:02 följande:
    Linux1003 skrev 2017-06-12 18:58:58 följande:

    Varför skulle inte jag delge min åsikt på samma sätt som jag ifrågasätter ditt beteende i tråden. Du gömmer dig bakom en profil och utger dig vara en 16 årig oskuld samtidigt svarar du med andra namn och beter dig omoget vilket du är. Du är inte bara en usel, feg individ men i synnerhet en pervers psykopat.


    Jag ser inte problemet, Hon är mogen nog att ta sina egna beslut och vet hur situationen är.
    Det där är bara en dålig ursäkt och det vet du. Annars hade du inte skrivit så.

    Du är pedofil, lev med det.
    Förstör inte hennes liv!

    Bara det att du fått något form av grepp om henne talar för att hon redan nu har det svårt.
    Visa att du är vuxen och låt henne vara!
    Var inte sån jävla äcklig egoist!!!
  • MammaBecca

    Hon är inte mogen. Hon är inte ens myndig!
    Hon får inte ens köpa energidrinkar själv!
    Hör du inte hur det låter?!!!

    Hon är fortfarande ett barn i lagens mening!

    Jag hoppas verkligen att du släpper henne!
    Eller är du beredd på att hon har ångest över vad du gjort med henne.
    Att hon kommer känna sig äcklig, på grund av dig.
    Att hon kommer skämmas och inte våga prata med någon, på grund av dig.
    Att hon kanske aldrig klarar av att ha en normal sexualitet, på grund av dig
    Att hon kanske tar livet av sig, på grund av dig.

    Är du beredd på det
    Är svaret ja, är du inte en människa. Då är du ett monster.
    En vuxen man i din ålder borde veta att kontrollera sig.
    Sök hjälp!

    Ingen annan skall bli lidande för att du har problem!

Svar på tråden Tänd på äldre kille