• Anonym (Undrande tjej)

Vad tycker killar om att ha sex under mens?

Vad känner killar om att ha sex med en tjej som är under sin mens? 

Det är så att jag nu under helgen äntligen kommer få träffa min pojkvän som jag inte har träffat på 2 månader, vi har ett långdistansförhållande, men oturligt nog kommer jag antagligen få min mens då. Jag tar inga p-piller eller något sådant, men hur tror ni han kommer känna om jag har min mens? Kommer han fortfarande vilja ha sex med mig eller inte? 

• Svar på tråden Vad tycker killar om att ha sex under mens?
  • Carambolan

Smaken är som baken. Du får fråga honom.

• Anonym (Man)

Jag brukar inte tacka nej till sex även om det är mens.... Men det blir inge oralsex.

• Anonym (Dä ä bar å åk!)

Dä ä bar å åk!

• IsDimma

Sambon tvärvägrar. Han fixar inte blodet.
    Jag har löst det genom att använda femcap som menskopp. Jag hade använt vanliga menskoppar i många år innan så steget var inte alls stort. Och faktum är faktiskt att jag föredrar femcap framför min andra kopp trots att jag är tvungen att tömma oftare.
    Sambon har ingen aning om när jag har mens. Visst han så skulle han förmodligen inte vilja ha sex även om jag talade om för honom alla gånger han inte vetat. Bäst så för båda parter

• Anonym (Blodbad)

När jag har mens blöder jag MYCKET. Andra dagen måste jag byta tampong en gång i timmen. På senare tid kommer blödningarna tätare (klimakteriet?) och det är svårt att förutse när det är dags. Inte optimalt när man har ett distansförhållande och ses varannan helg. Så klart att vi har sex ändå. Bara att ta fram handdukar, duscha och oftast byta sängkläder ett par gånger. Ingen av oss tycker väl det är särskilt trevligt men inte så otrevligt att vi avstår. Men det hade vi förstås gjort om vi levt tillsammans.

• Anonym (Duschen)

Ni kan ju ha sex i duschen, då behöver man ju inte tänka på om det kommer blod nånstans, bara att skölja bort.

• Smurre

Det är bara att berätta fördelarna.
    Jag och min tjej körde på för fullt när hon hade mens vi behövde inte tänka på skydd .

• Anonym (R)

Vad jag vet så är de flesta killar rädda för blodet, tycker det är äckligt och kanske rädda att de på något vis kan bli "infekterade" eller något av blodet.

Jag själv hade gärna velat ha sex under mensen, blir kåtare när jag har mens och kramperna man får i kroppen när man får orgasm brukar lindra min mens och orgasmen och sexet i sig gör mig på bättre humör.
    Man kan ju använda kondom om man inte vill ha blod på sig, man kan lägga en handduk under, man kan göra det i duschen, etc; det behöver inte bli ett blodbad, så egentligen tycker jag det är lite fjantigt. Men smaken är som baken.

Men skulle olyckan inträffa så tipsar jag om Cyklo-F eller den lite billigare (men exakt samma grej) Tranexamsyra. Det som kommer ut ser ju inte mycket fräschare ut än mensen, men du/ni slipper ett blodbad. 

• Smurre

Ja det stämmer att sex under mensen lindrar mens verken så jag och mitt ex hade en hel del med mens sex och med en röd handduk under så var det inga röda fläckar i sängen.
    Det som kunde vara lite jobbigt var att blodet torkade på kuk skaftet och skavde på hennes blyg läppar, Men det var bara att springa på toan och tvätta av den och sedan fortsätta.
    Både hon och jag tyckte det var bra mindre mensvärk och inget skydd behövdes.  

• Anonym (Förvånad.)
    Anonym (Undrande tjej) skrev 2017-06-12 19:18:03 följande:

Vad känner killar om att ha sex med en tjej som är under sin mens? 

Det är så att jag nu under helgen äntligen kommer få träffa min pojkvän som jag inte har träffat på 2 månader, vi har ett långdistansförhållande, men oturligt nog kommer jag antagligen få min mens då. Jag tar inga p-piller eller något sådant, men hur tror ni han kommer känna om jag har min mens? Kommer han fortfarande vilja ha sex med mig eller inte? 

Att ha den i könsorganet när hon blöder är läskigt. Tro mig. Jag har själv gjort det för att hon inte sa något. När jag märkte det blev jag traumatiserad.
Svar på tråden Vad tycker killar om att ha sex under mens?