• Anonym (komigen)

Jag väger 120 kg, fråga vad ni vill

Jag lånar syrrans konto.

Som rubriken lyder, jag väger 120 kg, fråga vad ni vill.

• Svar på tråden Jag väger 120 kg, fråga vad ni vill
  • fornminne

Varför lånar du din systers konto? Är du lång och muskulös, eller beror vikten på något annat?

• Anonym (Matglad?)
    Anonym (komigen) skrev 2017-06-13 01:03:03 följande:

Jag lånar syrrans konto.

Som rubriken lyder, jag väger 120 kg, fråga vad ni vill.

Är du man eller kvinna?

Har du tänkt att gå ner i vikt?
  • Anonym (X)

Är du själv nöjd med din vikt?

Tycker du att okända människor behandlar dig sämre för att du väger mycket? I så fall, har du nåt exempel?

• taquine

Är du man eller kvinna , 140 eller 2 meter lång, muskler eller fett? Din trådstart säger inte mycket...

Goodness me
  • Anonym (komigen)
    fornminne skrev 2017-06-13 05:55:43 följande:

Varför lånar du din systers konto? Är du lång och muskulös, eller beror vikten på något annat?

För att jag inte lyckades skapa ett eget. Jag har mejlat supporten, vi får se vad de säger.

Jag är kort och kanske medelstark eller lite svagare.
  • Anonym (komigen)
    En glad tjej skrev 2017-06-13 08:13:51 följande:

Hur lång är du?

166 cm.
  • Anonym (komigen)
    Anonym (Matglad?) skrev 2017-06-13 08:18:55 följande:
    Är du man eller kvinna?

Har du tänkt att gå ner i vikt?
    Kvinna.

Ibland, men jag är nog inte riktigt där än.
  • Anonym (C)

Kan du känna skinkorna dallra när du går?

• Anonym (komigen)
    Anonym (X) skrev 2017-06-13 09:04:41 följande:

Är du själv nöjd med din vikt?

Tycker du att okända människor behandlar dig sämre för att du väger mycket? I så fall, har du nåt exempel?

Nej, men jag är inte direkt missnöjd heller.

Jag får ganska många blickar och viskningar bakom ryggen, pikar och fördomar just av folk som inte har med mig att göra så att säga. Främlingar som är privatpersoner på stan  Personer som jag möter i mitt eller deras arbeten, till exempel när jag handlar kläder, får jag sällan sånt ifrån.

Till exempel i fredags när jag beställde mat på McDonalds så var det ett par tjejer som pratade högt om hur mycket det var och det inte var konstigt att jag var så fet när jag vräker i mig 5 hamburgare och lika mycket pommes frites och läsk hela tiden. Det var första gången på 3 år jag åt på McDonalds och hade dessutom sällskap av 4 andra personer, men det kunde ju inte de tjejerna veta. De bara antog.

Men annars känner jag nog att de flesta är vänliga och trevliga mot mig som mot alla andra.
Svar på tråden Jag väger 120 kg, fråga vad ni vill