Sluta kolla på porr?
Jag tittar på porr varje dag. Ibland är det det första jag gör när jag vaknar. Jag behöver inte komma utan jag går in och kikar och runkar lite grann. En vanlig vecka kanske jag kolla varje vardag på morgon och kväll. När jag är ledig kan jag säkert kolla på porr i 4-5 timmar. Det är oftast rätt hård och förnedrande sådan också med en hel del analsex.
Vad jag har märkt är att jag träffar tjejer med syfte att ha sex och då på samma sätt som i porrfilmerna. Ibland utesluter jag tjejer för att deras sexuella preferenser inte är hårda nog. Jag är expert på att bygga relationer runt sex. Jag har även köpt en del leksaker som hjälper mig att göra vad jag vill göra med tjejerna.
Senast jag träffade en tjej kände jag däremot att jag önskade ha mer sensuell och kärleksfylld sex. Jag menar inte att det inte går att ha när det är hårt, men i mitt fall handlar det om att jag gör vad jag ser i porren.
Poängen med det här är att jag känner att porren 1) tar upp mycket av min tid, 2) ger mig ett slags tvångsbeteende och 3) förstör mycket av mitt naturliga sexliv. Jag vet liksom inte hur och vad jag skulle gilla att göra om jag inte hade kollat på porr.
Då undrar jag om ni tror att jag kommer må bättre om jag helt slutar kolla på porr samt slänger sexleksakerna?
Jag tänker mig att jag inte behöver sluta runka men att jag exempelvis bara får göra det i duschen med fantasin som redskap. Visst då kanske jag kommer fantisera om sakerna jag såg i porren, men kanske kommer det med tiden då att suddas ut? Kanske träffar jag en tjej jag får andra känslor för, än hur hårt jag ska knulla henne i röven, och som jag då fantiserar över i duschen?