Min är enligt mig dum i huvudet
Hej!
Ska försöka fatta mig kort,
Jag och min man har inte haft det bra sån sonen föddes för ca 2 år sedan... han har varit väldigt ful i munnen och sagt kränkande saker varje gång vi har tjafsat från d minsta tjafset till d största, några gånger har han även tagit till en smäll. Jag vill inte gå in på detaljer med dom orden han använder är det fulaste orden ni kan komma på.
Hur som helst så har detta escalerat och nu blir man kallad hora bara genom att tex ställa frågan varför har du inte diskat?!
Så då har ju inte min sexlust med honom varit på topp. Vi har väll legat ett antal gånger inom dessa 2 åren men inte många... nu så har han börjat med att hota att han ska ligga med andra då han har behov och eftersom jag inte kan tillföra något åt hans behov så måste han låta någon annan göra det. Jag känner bara varsågod då jag absolut inte känner mig attraherad av någon som nedvärderar mig på d viset...
Jag vet att jag borde lämna honom men det är så mycket att tänka på, tex sonen som jag gärna inte vill lämna hos en sån otålig aggressiv människa varannan vecka, huset som är maxbelånad osv.
Igentligen vet jag inte vad min fråga är utan ville nog bara skriva av mig och kanske om jag har tur få lite tröstande svar. <3