Vad tänder ni på hos tjejer?
Hej!
Undrar vad ni killar tänder på hos oss tjejer. Någon kroppsdel? Något vi gör? Tell me ;)
Hej!
Undrar vad ni killar tänder på hos oss tjejer. Någon kroppsdel? Något vi gör? Tell me ;)
Utseende så går jag igång på:
Långt hår (blond/brunt)
Bröst som syns, typ C och uppåt.
Längd 170-185cm
Blå ögon
Sedan en personlighet som är glad och intelligent.
"Kåt, glad och tacksam" det ligger mycket i det citatet.
Kanske mer tydligt med vissa saker som får en att helt tappa intresset:
För smala - en tjej ska ha former så det ser som en kvinna och inte en undernärd man.
Sura och bittra - varför umgås med någon som inte tiillför något utan bara suger energi ur en.
Asexuella/låg sexlust - hade jag velat ha en vän så visst men annars så är livet för kort för att vara utan sex.
Svårt att sätta fingret på. Jag har varit med tjejer mellan 151-173cm, 50-90kg svart-blont hår a-dd bröst från 4 världsdelar och något tände mig ju med allihopa! Tror det handlar om gnistan i ögonen humöret och livsglädje.
Jag älskar rumpor och trorsor som skär in typ string/halvstring.
Kroppsspråk framförallt utmanande använder sig min tjej av för att driva mig till vansinne. T ex så står hon lutad över bordet och putar och vickar lite diskret på rumpan när hon hjälper barnen med läxor och hon vet att jag står så att jag ser henne.
För övrig så är personlighet viktigt.
Utmanande klädsel som tighta klänningar, underkläder och höga klackar är bra kryddor som förstärker den sexiga karisman.
Kortare än 170cm och max 75kg om hon inte är supertränad. Övervikt är ju inte så hett.
Bröst bryr jag mig knappast om utan ger dem uppmärksamhet enbart för hennes bekräftelse och njutnings skull.
Kåt glad och tacksam som någon skrev.
Sedan en rejält kurvig och fyllig rumpa som dallrar eller gungar lagom när hon går, helst så pass att hon känner det själv. Längd 155-170 cm.
Det feminina. En sommarlätt klänning som slutar strax ovanför knät. Tunna nylonstrumpor som knappt synligt omfamnar två slanka och vältränade lår. Höga klackar som lätt bär upp två välsvarvade och slanka vader. Nytvättat och lätt lockigt axellångt hår. Glittrande ögon och läppar som inte säger, men låter förstå, att hon är kåt och skulle vilja ställa sig bredbent mot en vägg. Två spända välsvarvade ben på höga klackar och en stjärt som putar mot mig. En blick bakåt mot mig och en förhoppning att jag skall närma mig och sakta dra upp klänningen och blotta hennes bara stjärt och sen tränga in i henne och bestämt knulla henne mot väggen.
Det är väl något åt det hållet...som tänder mig hos tjejer. Inga konstigheter alltså.
Jennifer Aniston är min drömkvinna. Inga fake lips, fake naglar, fake bröst. Naturligt vacker, rolig, smart, positiv.
Älskar hennes utseende och personlighet.
Jennifer Aniston är min drömkvinna. Inga fake lips, fake naglar, fake bröst. Naturligt vacker, rolig, smart, positiv.
Älskar hennes utseende och personlighet.
Ögonen/blicken
leendet
Intelligens
längd: upp till 170cm
Kroppsspråk
Rumpan
Fasta bröst
Sexappeal
Då är vi två. Jag ser henne gärna ståendes med särade ben (på höga klackar) mot en vägg och sneglandes mot mig.
Hej!
Tjej/Kvinnofötter framför allt när tjejerna har nylonstrumpor o lågskor på sig såå sexigt.Att kolla in er på stan.
Utseende så går jag igång på:
Långt hår (blond/brunt)
Bröst som syns, typ C och uppåt.
Längd 170-185cm
Blå ögon
Sedan en personlighet som är glad och intelligent.
"Kåt, glad och tacksam" det ligger mycket i det citatet.
Kanske mer tydligt med vissa saker som får en att helt tappa intresset:
För smala - en tjej ska ha former så det ser som en kvinna och inte en undernärd man.
Sura och bittra - varför umgås med någon som inte tiillför något utan bara suger energi ur en.
Asexuella/låg sexlust - hade jag velat ha en vän så visst men annars så är livet för kort för att vara utan sex.