• Anonym (Nyfiken)

Vad tänder ni på hos tjejer?

Hej!

Undrar vad ni killar tänder på hos oss tjejer. Någon kroppsdel? Något vi gör? Tell me ;)

• Svar på tråden Vad tänder ni på hos tjejer?
  • Anonym (Grottmannen)

Utseende så går jag igång på:

Långt hår (blond/brunt)

Bröst som syns, typ C och uppåt.

Längd 170-185cm

Blå ögon

Sedan en personlighet som är glad och intelligent.

"Kåt, glad och tacksam" det ligger mycket i det citatet.

Kanske mer tydligt med vissa saker som får en att helt tappa intresset:

För smala - en tjej ska ha former så det ser som en kvinna och inte en undernärd man.

Sura och bittra - varför umgås med någon som inte tiillför något utan bara suger energi ur en.

Asexuella/låg sexlust - hade jag velat ha en vän så visst men annars så är livet för kort för att vara utan sex.

• driver28

Svårt att sätta fingret på. Jag har varit med tjejer mellan 151-173cm, 50-90kg svart-blont hår a-dd bröst från 4 världsdelar och något tände mig ju med allihopa! Tror det handlar om gnistan i ögonen humöret och livsglädje.

• Anonym (69"-man)

Jag älskar rumpor och trorsor som skär in typ string/halvstring.

Kroppsspråk framförallt utmanande använder sig min tjej av för att driva mig till vansinne. T ex så står hon lutad över bordet och putar och vickar lite diskret på rumpan när hon hjälper barnen med läxor och hon vet att jag står så att jag ser henne.

För övrig så är personlighet viktigt. 

Utmanande klädsel som tighta klänningar, underkläder och höga klackar är bra kryddor som förstärker den sexiga karisman.

Kortare än 170cm och max 75kg om hon inte är supertränad. Övervikt är ju inte så hett.

Bröst bryr jag mig knappast om utan ger dem uppmärksamhet enbart för hennes bekräftelse och njutnings skull.

• Anonym (Man)

Kåt glad och tacksam som någon skrev.

Sedan en rejält kurvig och fyllig rumpa som dallrar eller gungar lagom när hon går, helst så pass att hon känner det själv. Längd 155-170 cm.

• Dr Börje

Det feminina. En sommarlätt klänning som slutar strax ovanför knät. Tunna nylonstrumpor som knappt synligt omfamnar två slanka och vältränade lår. Höga klackar som lätt bär upp två välsvarvade och slanka vader. Nytvättat och lätt lockigt axellångt hår. Glittrande ögon och läppar som inte säger, men låter förstå, att hon är kåt och skulle vilja ställa sig bredbent mot en vägg. Två spända välsvarvade ben på höga klackar och en stjärt som putar mot mig. En blick bakåt mot mig och en förhoppning att jag skall närma mig och sakta dra upp klänningen och blotta hennes bara stjärt och sen tränga in i henne och bestämt knulla henne mot väggen.

Det är väl något åt det hållet...som tänder mig hos tjejer. Inga konstigheter alltså.

• Anonym (Jack)

Jennifer Aniston är min drömkvinna. Inga fake lips, fake naglar, fake bröst. Naturligt vacker, rolig, smart, positiv.

Älskar hennes utseende och personlighet.

• Dr Börje
    Anonym (Jack) skrev 2017-06-14 09:32:28 följande:

Jennifer Aniston är min drömkvinna. Inga fake lips, fake naglar, fake bröst. Naturligt vacker, rolig, smart, positiv.

Älskar hennes utseende och personlighet.

Då är vi två. Jag ser henne gärna ståendes med särade ben (på höga klackar) mot en vägg och sneglandes mot mig. 
  • NooneSkane

Ögonen/blicken
    leendet
    Intelligens
    längd: upp till 170cm
    Kroppsspråk
    Rumpan
    Fasta bröst
    Sexappeal

• Anonym (Jack)
    Dr Börje skrev 2017-06-14 09:39:57 följande:

Då är vi två. Jag ser henne gärna ståendes med särade ben (på höga klackar) mot en vägg och sneglandes mot mig. 

Jepp. Eller jämte mig kisandes mot solen på vandringssemester, klädd i khakishorts och bikinitopp ;)
  • Anonym (Brain)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-13 19:37:42 följande:

Hej!

Undrar vad ni killar tänder på hos oss tjejer. Någon kroppsdel? Något vi gör? Tell me ;)

Huvudsaken är att hon ser normal ut och att man har någon att föra en vettig diskussion med, det går förre tuttar, rumpa osv.
  • livserfaren

Tjej/Kvinnofötter framför allt när tjejerna har nylonstrumpor o lågskor på sig såå sexigt.Att kolla in er på stan.

• Äggett
    Anonym (Grottmannen) skrev 2017-06-13 22:28:29 följande:

Utseende så går jag igång på:

Långt hår (blond/brunt)

Bröst som syns, typ C och uppåt.

Längd 170-185cm

Blå ögon

Sedan en personlighet som är glad och intelligent.

"Kåt, glad och tacksam" det ligger mycket i det citatet.

Kanske mer tydligt med vissa saker som får en att helt tappa intresset:

För smala - en tjej ska ha former så det ser som en kvinna och inte en undernärd man.

Sura och bittra - varför umgås med någon som inte tiillför något utan bara suger energi ur en.

Asexuella/låg sexlust - hade jag velat ha en vän så visst men annars så är livet för kort för att vara utan sex.

matchar in på mig då ju ;)
  • Anonym (killen)
    På tjejer generellt:

Graden av kvinnlighet.

Beröring, kroppskontakt och värme. Inga kalla händer, tack. Sättet hon tar på mig har betydelse.

Rösten! Ibland det första som väcker uppmärksamhet. Kan vara ljus, ren och flickig, eller lite mörkare fast med kvinnlig karaktär, men absolut inte tantig. Omöjligt att förklara vad som gör en tjejröst sexig.

Doften! Parfym blir oftast väldigt fel, men det förekommer någon gång att en tjej valt rätt sort och mängd och då blir det en rejäl trigger. Annars älskar jag naturlig tjejdoft. Armsvett och fittdoft från rätt tjej är oslagbart när det gäller att kåta upp mig.  

Andedräkten! Om en tjej med ren andedräkt andas på mig och jag andas in hennes utandningsluft. Andedräkten bör bara dofta ren tjej och inget annat, absolut inte askkopp, så rökerskor går fetbort här.

Händer och fötter med en sådan utformning att de ser särskilt sexiga och kvinnliga ut. Gå gärna i sandaler utan strumpor eller barfota, tjejer!

Sött ansikte (Har inget med åldern att göra, utan graden av kvinnlighet). Sexiga fräknar är en fördel.

Hår. Tjejer med kraftigare hårväxt får gärna vara orakade överallt, även under armarna. Extra läckert på bleka tjejer med svart hår så det syns och kontrasterar ordentligt. 

Kroppsvätskor. Att dela kroppsvätskor med en tjej är oerhört tändande, särskilt tanken men förstås även handlingen eftersom det ger en sådan utsatthet och gränslös intimitet.

kurvighet. Gärna mycket fett på höfter samt rumpa, men midja och mage behöver inte vara smala.

Stora utstående bröstvårtor, stora vårtgårdar, gärna mörka.

Naturlighet och nyfikenhet.

Att tjejen visar intresse och lust är en självklarhet för att man ska tända.
    Initiativförmåga och driv hos tjejer när det kommer till sex är tändande.

På tjocka tjejer:

Tjocka ben! Gärna att det hänger ner på lårens insida strax ovanför knäna, s.k. ridbyxlår. Älskar när det finns celluliter på lår och rumpa.

Stor, skumpande, gungande, skälvande rumpa.

Fläskigt tjocka överarmar är blickfång och ögongodis.

På smalare tjejer:

Fin rak hållning

Nacken, skulderbladen och muskulaturen däromkring.

Hälar, hälsenor och anklar.

Markerad bullfitta.
Svar på tråden Vad tänder ni på hos tjejer?