• Anonym (Killen)

Kille som vill bli bättre att slicka fitta

Ni tjejer kan kanske hjälpa mig (och oss andra vilsna)

Hur vill du bli slickad? Bara klittan, runt om, hårt, mjukt? Berätta!

Och framförallt, hur vill du inte bli slickad? Vad gör fittslickare för misstag som vi inte ska behöva göra?

Tack på förhand och jag tackar även å min flickväns vägnar då det är hon som får känna på detta.

Tips mottages tacksamt! :)

• Svar på tråden Kille som vill bli bättre att slicka fitta
  • Anonym (Shamefull.)
    Anonym (Killen) skrev 2017-06-14 16:55:09 följande:

Ni tjejer kan kanske hjälpa mig (och oss andra vilsna)

Hur vill du bli slickad? Bara klittan, runt om, hårt, mjukt? Berätta!

Och framförallt, hur vill du inte bli slickad? Vad gör fittslickare för misstag som vi inte ska behöva göra?

Tack på förhand och jag tackar även å min flickväns vägnar då det är hon som får känna på detta.

Tips mottages tacksamt! :)

Jag tycker detta här är olämpligt skrivet så jag anmälde denna tråd bara så du vet.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Shamefull.) skrev 2017-06-14 16:56:45 följande:

Jag tycker detta här är olämpligt skrivet så jag anmälde denna tråd bara så du vet.

Jasså, tack för det då. Vi får väl se vad moderator säger om innehållet.

Ni övriga får gärna svara vidare. :)
  • Anonym (Var lyhörd)

Alla är olika. Lyssna på din tjej när du gör det! Med stor sannolikhet är det uppenbart när du gör något hon njuter av - hon rör sig mot dig, andas snabbare etc.

Vanligaste felet JAG tycker att män gör: Går in för hårt. Jag vill ha det extremt lätt och retfullt tills jag är redo för mer intensiv stimulering av klitoris. Och då kommer jag att trycka mig mot killens tunga själv. Finns inget som kan döda en orgasm så mycket som alldeles för hårdhänt hantering av klitoris alldeles för tidigt. En annan grej är när killen fokuserar för mycket på slidöppningen, stoppar in tungan etc. Kan vara lite mysigt men ger DEFINITIVT inte orgasm; klitoris sitter inte där.

• bunnyhop

Gäller väl att ha lite fantasi. Men fokus på klitoris.

Några exempel på vad man kan göra:
    - Suga in hela fittan och slicka på den väl "inne i munnen".
    - Slicka på insida lår.
    - Använda vibrator samtidigt
    - Använd händerna

Jag rekommenderar inte att fokusera på slidöppningen.

• Anonym (Vänster...)

Alla tjejer är olika, bästa är att lyssna och känna hur din partner reagerar så lär du dig vad som funkar. Jag själv är väldigt känslig på vänster sida om klitoris innanför yttre blygdläpparna. Slickande på höger sida gör typ ingenting för mig och att suga PÅ klitoris blir alldeles för hårt om det inte görs med en vääääldig varsamhet...

• Anonym (Killen)

Puff

• Pentra

En sak som är det värsta, när det gäller mig, är när killen gå på för snabbt och för hårt, med oralsexet, och stressat leker typ intensiv motorbåtspropeller över klittan; det blir så intensivt att det gör ont och det är inte det minsta njutbart. Får jag känslan av att killen är stressad och ligger på hårt med oralsexet för att det skall gå så snabbt som möjligt för mig; vilket kan hända om han t.ex. inte fått sex på länge eller eg inte gillar att ge oralsex, eller inte vet att en klitta faktiskt brukar vara ganska känslig; så låser det sig ist för mig och jag kommer inte alls. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Killen)

Puff fram tråden

• Anonym (Att man inte blir bra på det)

Min exfru hade väldigt bestämda instruktioner om detta och jag var väldigt duktig på att ge henne oralsex. I min enfald så tänkte jag äh, hur olika kan olika snippor vara? Väldigt olika tydligen.

Precis så som damerna ovan beskrivit att man inte skall göra, så lärde mig min exfru att göra. "Aj vad fan gör du?" sa första tjejen jag gjorde detta på efter skilsmässan. Jag trodde att jag var duktig på detta (min exfru "skröt" tom. om att jag var jätteduktig på detta, så jag trodde jag var någon oral virtuos).

Så prova dig försiktigt fram, och vad som gäller för dam a) behöver inte alls gälla för dam b).

• Anonym (Alltså)

Varsamt först. Kyss och pussa. Sen varsamt jätte försiktigt. Undvik att vara där och trycka med fingrarna om du vet att du ska ner. Överraska genom att Låta Munnen vara de första som rör där. Det är första känslan där nere som kan avgöra hela känslan. Dyker du i som att du är hungrig.. Så är de inte skönt. Bygg upp det som att du längtat. Så tjejen också får längta

Kyss runt om och sen försiktigt med tungan på klitoris.

Finns inget intresse av tungan nere i öppningen. Så slappna av med tungan och glid höger vänster. Inte upp och ner bara. Prova höger vänster. Sug och kyss om vartannat. Lyssna var tjejen gillar bäst. Killar tror ofta att de. Bara ska slicka uppochner rätt på klittan. De funkar inte! Inte för mig iaf. Sida till sida. Och lyssna om hon gillar de med hård tunga eller mjukare.

För mig är de välkommet med ett finger in i musen först som sen glider ner sakta för att massera anus. Om din tjej gillar det kommer du märka ögonblickligen. Om fingret ska in eller ej. De kommer du märka eller hon visa tids nog. Men först bara massera runt. Och backa inte för att titta första gången. Fortsätt slicka. För de blir obekvämt om man känner hur killen lägger av för att titta om han hittar rätt. Kom. Igen. Så. Svårt. Är. De. Ej.

Good luck. :)

Svar på tråden Kille som vill bli bättre att slicka fitta