Strudel skrev 2017-06-16 21:54:22 följande:
Det låter ju ganska liknande hur det var för mig. Kanske ligger det ngt i det med överdriven bra livmoder när man lyckas snabbt med att bli gravid men det inte "tar"...
Men jag kände faktiskt också annorlunda direkt från början den här gången! Eller, de andra gångarna kände jag att någonting absolut var fel, även om ingen ville tro mig (nä det inbillar du dig bara, det går sääääkert bra den här gången osv) men jag visste bara. Den här gången kände jag inte så, även om jag var sjuuuuukt orolig såklart och gick på massvis extra kontroller hela tiden.
Så jag tror det är en jätte bra tecken att du har en bra känsla den här gången! Håller tummarna att det går hela vägen
Så otroligt likt med mina tidigare. Kände på mig att ngt inte stämde men ingen trodde på mig heller. Det var säkert pga de tidigare mf.
Nu tar jag en lutinus på morgonen och 2 på kvällen runt 18-tiden.
Nu är det bara 2v till vul & vi får se miraklets hjärta tickar.
Denna graviditet är så annorlunda än de tidigare trots rädslan över missfall. Jag tänker redan på barnvagn, födseln, och hur nästa sommar ska bli. Aldrig känt det tidigare.
Visst kan det bero på lutinus effekt och trombylen men inbillar mig att det går vägen iaf.
Har du varit i kontakt med andra som använt lutinus och trombyl? Vad är deras erfarenheter isf?
Försöker leta efter statistik på nätet men hittar inte.
Är i idag v6. (5+1) än så länge allt ok. Brösten spänner men inget illamående. Vill känna mer symptom ibland för att känna mig mer trygg men kanske inte behöver betyda ngt.
Kram & tack för svar