• Anonym (Candela)

Dicpics?

Hur ofta får ni sådana?

Är det någon som ens uppskattar dom?

• Svar på tråden Dicpics?
  • Anonym (Jodå)

Jag är i ett förhållande, skriver aldrig med andra killar utom mina kompisar.

Uppskattar att få bilder av killen, men något annat har jag inte varit med om. Kan inte tänks mig att jag hade uppskattat de iallafall..

• Anonym (hahaha)

Det är ju så förbannat TÖNTIGT!

• Anonym (!)

Jag har fått 2 och anmält bägge fallen till polisen för ofredande. Att skicka sånt oönskat är blottning och inget annat.

• Anonym (Me)

Inget som jag uppskattar.

• Anonym (Jag gillar det!)

Random dickpicks jag inte bett om, nej tack! Men gärna om jag ber om det själv, sjukt sexigt Flört

• Anonym (Stefan)

Klart att man inte skickar dickpicks bara sådär till en tjej. Man måste ju tjöta lite med varandra först och göra varandra lite kåta och sen ifall hon ber om det så skickar jag mer än gärna

• Eidnj11937

Inga på ett tag men mitt ex skickade dem en masse. Var så jävla trött på det. Är sjukt osexigt, spelar ingen roll vilken jävla vinkel eller ljussättning killen använder. När killar är så kära i sin egen dick att den har ett eget fotoalbum har det gått för långt. Att få dem hela tiden var bara irriterande. Det är en sak om man sextar med varandra men att få 25 st när man sitter på jobbmöte känns bara äckligt. Så för att sammanfatta: nä, dickpics är inte sexigt och snälla sluta skicka dem!

• kvarnfot

Vad är dicpics? Eller menar du dicKpics?

• Anonym (Candela)

dicpics?

• LionQueen88

Brukar inte få det skickat till mig bara så där. De jag fått har varit från killar jag skrivit med och varit kåt på och då är det uppskattat.

Svar på tråden Dicpics?