Hon har aggressionsproblem
Min sambo har aggressionsproblem.
När hon blir arg så blir hon riktigt arg. För att få ut sin ilska så slår hon i saker, kastar saker och är allmänt våldsam. Hon har aldrig slagit mig och det tror jag inte att hon skulle göra heller, men detta är ett problem.
En gång när hon blev arg på mig så slog hon sin iPhone i väggen (ingen impulskontroll har hon heller).. den gick totalt sönder så hon var tvungen att köpa en ny.
En annan gång slog hon sönder vårt glasbord och då sa jag sen att hon måste köpa ett nytt, det har hon inte gjort.
Igår var hon stressad och arg (inte på grund av mig) när hon höll på med vår gemensamma dator och då slog hon med knytnävarna på den så den är helt knäpp nu. Jag har sagt att hon får lämna in den på lagning och att jag inte tänker betala det.
Detta är lite av vad som skett. Jag tycker att det här är väldigt jobbigt. Hon slår sönder saker i vårt hem och betalar sen inte för att fixa det..
Dessutom bör hon ta itu med sina aggressionsproblem för detta är inte normalt.
Jag ska prata med henne om detta ordentligt ikväll när hon kommer hem. Någon som har något bra tips på vad jag kan säga/göra?