• Zappe

Slicka vagina, vad tycker du?

Gott? Äckligt? Jag tycker varken eller, kändes lite udda på nåt sätt första gången jag inte kan förklara, var hårig mus jag gick ner på f.ö.

• Svar på tråden Slicka vagina, vad tycker du?
  • LEG

Underbart. Älskar när hon sitter grensle över ansiktet. Märka hur hon njuter, hur safterna rinner o så har man hela dwn underbara fittan framför ögonen.

• Anonym (Mannen)

Det är alldeles underbart! En av mina kk's har en alldeles underbart saftig fitta med stora härliga blygdläppar som är ljuvliga att begrava ansiktet i. Som kronan på verket en klitoris som är ca 2cm lång och är helt makalös att slicka och suga på. Den går till och med att runka. Älskar att runka hennes klitoris samtidigt som jag smeker henne så hon kommer i en fontän. Underbart :)

• Zappe
    Anonym (Mannen) skrev 2017-06-17 19:57:06 följande:

Det är alldeles underbart! En av mina kk's har en alldeles underbart saftig fitta med stora härliga blygdläppar som är ljuvliga att begrava ansiktet i. Som kronan på verket en klitoris som är ca 2cm lång och är helt makalös att slicka och suga på. Den går till och med att runka. Älskar att runka hennes klitoris samtidigt som jag smeker henne så hon kommer i en fontän. Underbart :)

Oj, jag trodde kliten skulle vara kanske 5 mm som max.
  • Anonym (Mannen)
    Zappe skrev 2017-06-17 20:38:55 följande:
    Oj, jag trodde kliten skulle vara kanske 5 mm som max.
    Trodde också det endast fanns på porrsajterna, men denna är på riktigt. Själva synliga delen av klitoris är normalstor. Det som är så speciellt är att den står ut ett par cm från resten av musen som en stor knopp när hon är upphetsad med klitorishuvudet som ett miniollon.
  • Zappe
    Anonym (Mannen) skrev 2017-06-17 21:15:58 följande:

Trodde också det endast fanns på porrsajterna, men denna är på riktigt. Själva synliga delen av klitoris är normalstor. Det som är så speciellt är att den står ut ett par cm från resten av musen som en stor knopp när hon är upphetsad med klitorishuvudet som ett miniollon.

Ok
  • Anonym (Bästa)

Älskar det, höra tjejen njuta , bästa som finns

• Pentra

Nej tack! Jag står över att få min vagina slickad. Däremot så älskar jag oralsex när det gäller klitoris och de yttre delarna. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Bästa)
    Pentra skrev 2017-06-19 16:55:13 följande:

Nej tack! Jag står över att få min vagina slickad. Däremot så älskar jag oralsex när det gäller klitoris och de yttre delarna. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Inget mig imot ????
Svar på tråden Slicka vagina, vad tycker du?