• Anonym (förvirrad)

varför gör han så här?

Träffade en man för två år sen, vi blev ett par. Han var otrogen och ljög varpå det tog slut. Han kommer tillbaka och vill ha mig, är otrogen igen och lämnar mig för henne. Kontaktar mig konstant och klagar på den "nya", det tar slut med henne och han kommer tillbaka till mig och vill ha mig igen. Jag vill inte mer och han uppvaktar mig i flera flera månader tills jag ger honom en chans till, han är otrogen igen och jag gör slut återigen. Han börjar uppvakta mig igen med samma ord samtidigt som jag vet att hans spel med andra tjejer fortsätter och fortsätter. 

Ja jag var dum som tog itllbaka honom och trodde att han mognat och insett....men varför gör män så här? Är det inte MIG Han vill ha fast han hävdar det gång på gång? Gör han så här mot alla? Jag förstår verkligen inte alls. 
    Han är ingen ungdom heller precis, 38 år och då borde man väl fan ha lekt av sig. 

• Svar på tråden varför gör han så här?
  • Gung Ho

Kan finnas tusentals anledningar. Grubbla inte över det. Radera och blockera numret och gå vidare...

• PeterGB3G
    Anonym (förvirrad) skrev 2017-06-18 01:58:51 följande:

tills jag ger honom en chans till,

Där är svaret. För att du låter honom. Svara inte alls när han ringer. Blockera honom så försvinner han ur ditt liv. Om du klarar det.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Virrepannan

Känner igen detta syndrom, och jag har också varit dum nog att fortsätta låta killen leka. Han gör det för att han kan, och du gör väl det av kärlek och en naiv tro att "den här gången blir det bättre", antar jag..

Karln kommer aldrig ändra sig, han letar upp nya objekt att slita sönder och samman så länge vi låter honom göra det. Blockera och radera är det enda att göra, och ja, jag Vet att det är svårt.. Men vi är värda bättre :)

• Anonym (förvirrad)
    Virrepannan skrev 2017-06-18 09:24:08 följande:

Känner igen detta syndrom, och jag har också varit dum nog att fortsätta låta killen leka. Han gör det för att han kan, och du gör väl det av kärlek och en naiv tro att "den här gången blir det bättre", antar jag..

Karln kommer aldrig ändra sig, han letar upp nya objekt att slita sönder och samman så länge vi låter honom göra det. Blockera och radera är det enda att göra, och ja, jag Vet att det är svårt.. Men vi är värda bättre :)

Ja jag ska göra det
  • Anonym (förvirrad)
    Virrepannan skrev 2017-06-18 09:24:08 följande:

Ja jag ska göra det
  • Anonym (förvirrad)
    PeterGB3G skrev 2017-06-18 09:15:51 följande:
    Där är svaret. För att du låter honom. Svara inte alls när han ringer. Blockera honom så försvinner han ur ditt liv. Om du klarar det.
    Ja jag klarar det. Jag har fått nog.
  • John22

"Varför gör han så här?"

Frågan är väl snarare varför du gör så här?

Svar på tråden varför gör han så här?