• Anonym (Kärisvägerskasman)

GALET!

Vet att det låter helt galet, men det är sant! Jag är upp över öronen förälskad i min svägerskas man! Han är snygg och rolig och ibland mäts våra blickar för en sekund men då känns det som att det blir pinsamt för oss båda. Men saken är att det är jobbigt. Jag vill inte känns såhär, det är totalt förbjudet område. Jag har sedan tidigare haft ett väldigt dåligt förhållande med min make men nu känns det som mina dagar går åt att tänka på den andre! Inget har hänt mellan oss men tankarna finns där! Vad betyder blickarna och jag vet att jag inte borde men vill ha han så!

• Svar på tråden GALET!

Vad gör man för att hålla tankarna endast som tankar. Är rädd att man kanske skulle råka säga något efter några glas vin !

• Anonym (sertiöst)

Han kasnke tittar på dig för du håller på som en katt som löper. Har du inge självkontroll överhuvudtaget? Eller har du rymd från ett rum med massa kuddar på väggarna? 

Saken är ju så att jag beter mig inte konstigt runt han. Lika som jag kan kolla på någon annan kan jag råka kolla till på honom och våra blickar fastnar lite längre än med någon annan

• Aikido
    Anonym (sertiöst) skrev 2017-06-18 17:48:23 följande:
    Han kasnke tittar på dig för du håller på som en katt som löper. Har du inge självkontroll överhuvudtaget? Eller har du rymd från ett rum med massa kuddar på väggarna? 
    Ikea? Jysk?

Kan komma på han o kolla på mig om jag tex står och diskar. När jag sen kollar på han kollar han mig i ögonen o sen bort. Och då tex kan rummet vara fullt med andra människor. Förstår ni hur jag menar? De kan lika gärna va så att jag tar allt det här helt fel! Och jag vill aldrig dra det längre än blickar!

• Anonym (Josefina)
    Anonym (Kärisvägerskasman) skrev 2017-06-18 17:36:57 följande:

Vet att det låter helt galet, men det är sant! Jag är upp över öronen förälskad i min svägerskas man! 

Din svägerskas man är din egen bror. Det är alltså incest och olagligt i Sverige men ni kanske kan flytta till nån avlägsen Stillahavsö där man är lite mindre nogaräknad?

Haha vad heter det då? Alltså min sambos systers man?

Nej de är svägerskans man! Har kollat upp det!

• Rambo69

Svägerskan har en bror vars mamma  har en dotter som är syster till din man som har en svåger, å denne verkar du vara tänd på, har jag uppfattat det hela rätt???

Svar på tråden GALET!