Kär i min bästaväns storebror hjäp!
Hej.
Jag är en helt vanlig tjej som är kär i min bästaväns storebror och har varit det sen förra året någon gång. Och jag tror han gillar mig tillbaka han har inte sagt det men det liksom verkar som det. (han vet inte heller att jag gillar honom men jag tror han fattat det nu) Ända problemet är min bästavän för asså vet inte hur hon skulle reagera om jag bärettade att jag var kär i hennes storebror. För jag har liksom sagt till henne att jag tycker han är snygg och sånt men då har hon bara sagt att det aldrig skulle funka att jag blev tillsammans med honom för att jag börjar 8:an om han 3 ring det är alltså 4 år emmelan oss och at tdet skulle vara lite konstigt om jag blev tillsammans med honom bara för att det är hennes storebror. jag förstår hur hon tänker och så men jag är sååå kär i honom och som jag skrev så tror jag att han gillar mig tb. och nästa vecka så ska jag med hennes familj ut med deras bår 1 hel vecka och han kommer att vara med, och jag tror att någor kan hända mellan mig och honom eftersom att jag kommer vara med honom en hel vecka, vad ska jag göra att det är så jobbigt jag vet inte vad jag ska göra jag är så kär snälla hjälp jag vill inte förstöra vänskapen med henne. Så snälla hjälp mig!
Från en orolig förvirad kär tjej.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-25 19:02
..