• Johanna reporter SR

    Föda i Stockholm i sommar?

    Hej, Jag jobbar som reporter på P4 Stockholm och skulle vilja komma i kontakt med någon/några som väntar barn och ska föda under senare delen av sommaren för en eventuell intervju. Jag jobbar med inslag om hur det ser ut på förlossningsmottagningarna i länet nu i sommar och vill gärna se det från "vårdtagarens" sida. Allt gott! Mvh, Johanna

  • Svar på tråden Föda i Stockholm i sommar?
  • Ophira

    Hej. Vi väntar en liten pojke som är beräknad den 26e augusti, och vi hoppas på att kunna föda på danderyd. Vad är det för intervju och i vilket sammanhang kommer den användas?

  • Ophira

    Hej. Förra svaret från signaturen Ophira är jag :) glömde logga in innan jag svarade

  • Bambi87

    Hej. Jag har BF 28 oktober. Min första bebis. Undrar lite vad de rör sig om för intervju etc? Och när den kommer sändas. Mvh

  • Johanna reporter SR

    Hej Bambi87! Tack för att du hörde av dig och förlåt mitt sena svar. Min fråga gällde kvinnor som skulle föda under sommaren och jag hittade bra personer att prata med. Men stort lycka till med din förlossning och med livet med barn! Med vänlig hälsning, Johanna

Svar på tråden Föda i Stockholm i sommar?