Anonym (Barney) skrev 2017-06-21 07:44:45 följande:
Hej!
Jag var nyss på möhippa där vi startade dagen med vattengympa ensamma i en hyrd simhall med en av tjejerna som instruktör. Perfekt för dem som inte vill sporta (främst bruden) och utmärkt för gravida då två i gänget var höggravida. Skonsamt och en bra start på dagen, iklädda fantastiska vackra badmössor som alla fick i en och samma färg förutom den blivande bruden som fick en flerfärgad :D
Under eftermiddagen spelade vi mattcurling som var en väldigt rolig aktivitet och som passade alla, inkl de två som var höggravida. Lite tyngd för pjäserna men det gick bra, med prisutdelning därefter.
Jag vill även passa på att tipsa om gästboken Min Möhippa, ett roligt avbrott där alla får möjligheten att skriva som sen blev ett väldigt fint minne till bruden.
Här finns roliga och filosofiska frågor som hjälper en på traven att skriva ner tips, visdomsord och lyckönskningar till henne, hon får också ett eget uppslag att skriva och besvara på frågor som kan vara roligt att se tillbaka på.
Här finns den: www.idusforlag.se/min_mohippa
Finns rabattkod som kan användas för att få den för 119 kronor: bröllop
Härligt att ni hade en trevlig möhippa. Personligen hade jag aldrig gått med alls med så trista aktiviteter, men vi är alla olika
Varför inte spa och middag om bruden är gravid?