• Black Daisy

Var hittar jag vadderat täcke likt det på Simpleworld?

Som sagt, jag letar efter ett vadderat täcke/lektäcke eller vad man nu vill kalla det för, som barnet kan ligga på golvet på. Det finns ett som ser fint ut på simpleworld på nätet men jag tycker att det känns så onödigt att betala för frakt och postförskott.
    Någon som vet?

• Svar på tråden Var hittar jag vadderat täcke likt det på Simpleworld?
  • Erica Andreas

Hej !

Jag ska till Simple World idag och köpa en skötväska, ( one three hill )

Kan kanske kolla om de vet om ngr andra säljer den ?
    Vad är det för täcke ?

Kram

• Black Daisy

Det var gulligt av dig!

Beskrivningen på hemsidan: Vadderat täcke som är skönt för babyn att ligga på. Bra för träning att ligga på magen och som underlag till babygymet.

Pris: 488:-

shop.simpleworld.com

Finns under inredning, filtar.

• Erica Andreas

OKI !

Har kollat, ska höra med dom om dom vet !

Skriver ikväll !

Annars så vet jag ngr som har jättefina "ligg/lek" filtar... gå in och kika på www.babydan.dk

De har massa åf runt om i Sverige !
    Har handlat en hel del från dom !
    Kram // Erica

• Black Daisy

Hej igen!
    Ja, Babydan har verkligen fina saker. Problemet är väl mest att hitta de i affären eftersom de inte tar in allt från Babydan utan bara vissa saker. Jag kan inte påminna mig om att jag sett några lektäcken överhuvudtaget på Babyproffsen (Göteborg) men jag har iofs inte letat jättenoga. De kanske kan beställa iofs? Tack för tipset!
    Kram.

• ladyhawk

Jag såg att täcket var helt enfärgat. Är det inte ok att köpa ett vanligt täcke på ex. coop för en billig penning och vika dubbelt. Man kan sy ihop det, så att det inte "åker isär".

• Black Daisy

Ja det var ju ett bra förslag i och för sig...

• ladyhawk

Jag köpte ett beg mystäcke i form av en kanin, med kaninhuvud som kudde på Tradera för 56:-. Hade kostat 500:-. Kunde ju inte låta bli... annars hade det blivit ett vanligt täcke.

Svar på tråden Var hittar jag vadderat täcke likt det på Simpleworld?