• Anonym (Bobba)

Hur ska jag få henne intresserad igen?

Hej!

För några veckor sedan så började jag bli intresserad av en tjej, och jag märkte att hon va lite intresserad av mig också. Men mitt problem har alltid varit att jag blir lite för ivrig. Jag går alltid för fort fram och går alltid rak på sak.

Detta gjorde att hon började att dra sig tillbaka. Efter detta så har hon slutat att vara lika glad och positiv när vi skriver med varandra på snapchat. Hon kan när som helst sluta att svara mitt i en konversation. Hur ska jag göra för att få henne intresserad igen? För 1 vecka sedan så skickade hon hjärtan till mig. Måste ju finnas något jag kan göra för att leda henne på rätt spår till mig.

• Svar på tråden Hur ska jag få henne intresserad igen?
  • Anonym (?)

Varför har du lagt frågan i sexforumet?

Du får väl helt enkelt förklara för henne det som du skrivit här

• Anonym (Bobba)

Vet faktiskt inte varför jag la den här!

Nja mer avancerade svar än så skulle jag behöva:/

Anonym (?) skrev 2017-06-21 21:06:56 följande:

Varför har du lagt frågan i sexforumet?

Du får väl helt enkelt förklara för henne det som du skrivit här

• Madida

Backa backa backa! Du kan inte "få henne intresserad igen" med något speciellt knep. Du blev antagligen för mycket för henne. Ge henne lite utrymme nu.

I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Anonym (Bobba)

Det är inte så att jag har varit påträngande eller så. Vi har inte skrivit med varandra på 3-4 dagar. Förra veckan så bjöd jag ut henne på middag och då sa hon att hon ville följa med. Men sen så möttes vi på stan och då kändes det inte som om allt stod rätt till. Dagen efter frågade jag om allt va lugnt och om hon fortfarande ville följa med. Då sa hon att allt va lugnt och och att hon fortfarande ville följa med på middag. Men då gjorde jag misstaget att säga att jag uppfattade henne som lite undvikande. Och då svara hon att hon kände att hon inte va riktigt redo för något förhållande.

Det va på detta sätt jag fick henne att dra sig undan.

Hur mycket tycker du att jag ska backa?

[quote=77777128][quote-nick]Madida skrev 2017-06-21 21:25:05 följande:[/quotn-nick]

Backa backa backa! Du kan inte "få henne intresserad igen" med något speciellt knep. Du blev antagligen för mycket för henne. Ge henne lite utrymme nu.

[/quote]

• Anonym (Bobba)

Det är inte så att jag har varit påträngande eller så. Vi har inte skrivit med varandra på 3-4 dagar. Förra veckan så bjöd jag ut henne på middag och då sa hon att hon ville följa med. Men sen så möttes vi på stan och då kändes det inte som om allt stod rätt till. Dagen efter frågade jag om allt va lugnt och om hon fortfarande ville följa med. Då sa hon att allt va lugnt och och att hon fortfarande ville följa med på middag. Men då gjorde jag misstaget att säga att jag uppfattade henne som lite undvikande. Och då svara hon att hon kände att hon inte va riktigt redo för något förhållande.

Det va på detta sätt jag fick henne att dra sig undan.

Hur mycket tycker du att jag ska backa?

Madida skrev 2017-06-21 21:25:05 följande:

• Carambolan

Kom till skott med den där middagen då. Föreslå en dag, en tid och en restaurang och se om hon vill följa med. Säger hon att hon inte kan så ber du henne föreslå något som passar henne. Undviker hon att komma med ett förslag själv så var hon nog inte intresserad.

Svar på tråden Hur ska jag få henne intresserad igen?