• Anonym (Ts)

Kalas på McDonalds

Hej! Min son fyller 5 i november( är ute i god tid!). Vi äter sällan på McDonalds(bara vid väldigt långa bilresor). Han tycker det är jättekul när vi gör det och nu funderar vi på om vi ska ha kalas där.

Någon som haft kalas/varit på kalas där?

Hur går kalaset till?

Vad får man äta?

Är det lekar?

Får man godispåse?

Tacksam för tips och råd.

• Svar på tråden Kalas på McDonalds
  • Anonym (Ts)
    Glinda från Oz skrev 2017-06-22 01:02:23 följande:

Du kan själv läsa vad de skriver på sin hemsida: www.mcdonalds.se/se/familj/kalas.html

Ja, det vet jag, men jag menar mer vad barn och föräldrar tyckte. Alltså personliga åsikter.
  • Glinda från Oz
    Anonym (Ts) skrev 2017-06-22 01:52:25 följande:

Ja, det vet jag, men jag menar mer vad barn och föräldrar tyckte. Alltså personliga åsikter.

Okej Men mycket av det du frågade står i länken, McDonald's har ett färdigt kalas koncept så det är alltid samma.
  • smulpaj01
    Glinda från Oz skrev 2017-06-22 02:37:16 följande:
    Okej Men mycket av det du frågade står i länken, McDonald's har ett färdigt kalas koncept så det är alltid samma.
    Fast det där stämde inte alls när mitt barn hade kalas. Barnen satt i ett rum och fick varsin happy meal. Sedan åt dem och lekte med happy meal leksaken. Värdinnan ordnade inga lekar och barnen var inte på någon rundtur i köket.

Skulle hellre föreslå kalas på ett lekland vilket vi också haft. Alla barnen älskade det.
  • Carambolan

Oj, McDonaldskalas har jag inte hört talas om sedan jag själv var liten. Då var det den stora innegrejen. Nuförtiden tror jag att det känns lite lamt i jämförelse med leklandskalasen som "alla" har.

• Frontline

Kalas på McDonalds finns det nån som har det fortfarande?

Grabben ska på 5-årskalas på Kalles Lek & Lattjo snart och det tror jag är betydligt roligare mot att gå på ett sunkigt McD

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (yh3e54)
    Anonym (Ts) skrev 2017-06-22 01:52:25 följande:
    Men du frågar ju efter sådant som REDAN står på hemsidan! Läs själv!

"Någon som haft kalas/varit på kalas där? 

Hur går kalaset till?

Vad får man äta?

Är det lekar?

Får man godispåse?

Tacksam för tips och råd."
  • smulpaj01
    Anonym (yh3e54) skrev 2017-06-22 12:38:25 följande:

Men du frågar ju efter sådant som REDAN står på hemsidan! Läs själv!

"Någon som haft kalas/varit på kalas där? Hur går kalaset till?Vad får man äta?Är det lekar?Får man godispåse?Tacksam för tips och råd."

Ja och jag hade egen erfarenhet som ts eftersökte som INTE stämmer överens med hemsidan! Vad är det du inte förstår?
  • smulpaj01

Ts, jag råder dig att kolla upp lekland istället. Hoppas det blir en fin dag för din 5 åring oavsett

• Anonym (Ts)
    smulpaj01 skrev 2017-06-22 15:36:28 följande:

Ts, jag råder dig att kolla upp lekland istället. Hoppas det blir en fin dag för din 5 åring oavsett

Kollar nog på något lekland! Låter inte så kul att bara sitta och leka med happy-meal leksaken!
  • Glinda från Oz
    smulpaj01 skrev 2017-06-22 06:10:51 följande:

Fast det där stämde inte alls när mitt barn hade kalas. Barnen satt i ett rum och fick varsin happy meal. Sedan åt dem och lekte med happy meal leksaken. Värdinnan ordnade inga lekar och barnen var inte på någon rundtur i köket.

Skulle hellre föreslå kalas på ett lekland vilket vi också haft. Alla barnen älskade det.

Var det länge sedan? För de ändrar säkert ibland, annars tycker jag du ska klaga.
Svar på tråden Kalas på McDonalds